Strona 1 z 1

[D3 03 4.0TDI ] Błąd 17426 w drugim sterowniku silnika.

: 01 lut 2017, 18:55
autor: drago_o
17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 651 /min
Torque: 109.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.30 V
Duty Cycle: 20.9 %
Duty Cycle: 89.2 %
Duty Cycle: 0.4 %
Temperature: 53.1°C
Klapy kolektora?

: 01 lut 2017, 19:41
autor: magicshow
kolektor coś się przycięło albo silniczek albo klapa miała opór, też tak miałem tylko w zimę raz, po skasowaniu już nie wróciło.

: 01 lut 2017, 19:45
autor: drago_o
Mi się pojawiło pierwszy raz po problemie z paliwem i jak długo kręciłem. Teraz pojawiło się drugi raz. W weekend spróbuje rozebrać co się da i prysnąć smarem gdzie się da :) Nie wraca zawsze więc to pewnie jakieś przycięcia.

: 01 lut 2017, 19:55
autor: magicshow
przesmaruj na ruchomych elementach może coś pomoże oby, bo raczej wymiana na nowy kolektor to... <boisie>

: 01 lut 2017, 19:58
autor: drago_o
Miałem zamiar go rozebrać i czyścić bo mam komplet uszczelek ale nie było kiedy... no to już jest kiedy :P

Jeśli nic nie uratuje to zostaną dwa wyjścia chyba na tą chwilę. Używka lub wycięcie ale wycinać bym nie chciał tak za bardzo.

: 01 lut 2017, 20:15
autor: magicshow
mój wyglądał tak :P od strony pasażera kolektor z 2009 już ktoś przede mną wymieniał i jakoś klapy są bardzo wytrzymałe chyba bym musiał je łamać kombinerkami lecz komuś wpadają albo jest tyle nagaru że się łamie wiadomo element ruchomy.




Obrazek


Obrazek





Obrazek

Obrazek

Obrazek



Obrazek

: 01 lut 2017, 20:17
autor: drago_o
A tak z ciekawości, czym wyczyścić najlepiej ten nagar?

Zrzucałeś zderzak czy dałeś radę bez?

: 01 lut 2017, 20:26
autor: magicshow
zderzak zdjąłem odchyliłem cały pas za bardzo tez nie chał się odchylić bo trzymały go węże od chłodnicy najgorsze podejście miałem do śrub od rury chłodnicy intercolera ale jakoś poszło od strony kierowcy musiałem zdjąć listwę wtrysków a czyściłem płynem do silników http://www.moje-auto.pl/Produkty,produc ... w_atomizer

bardzo żrący więc trzeba w rękawicach bo potem skora na palcach pęka.

: 01 lut 2017, 20:36
autor: drago_o
Mówisz o śrubach idących przez przepustnice tak?(rury do intercoolera) Właśnie o nie się martwię :P Kurde ale listw wtryskowych nie planowałem demontować. No zobaczymy.

: 01 lut 2017, 20:45
autor: magicshow
tez się bałem je demontować ale już nie miałem wyjścia nic im się nie stanie :) tam jest najgorsze podejście, cierpliwy to i kamień ugotuje ha :)

: 01 lut 2017, 20:47
autor: drago_o
magicshow pisze:cierpliwy to i kamień ugotuje
A to dobre :P

No wiem, już kiedyś demontowałem. Ale do głupiego kolektora tyle zabawy. No nic, tylko rozbierać :)
Jak coś mi stanie na drodze to będę pytał dalej :)

: 01 lut 2017, 20:59
autor: magicshow
<okok> służę pomocą.

: 03 lut 2017, 16:36
autor: drago_o
Naprawione... Wstyd się przyznać. Otwieranie maski i zdejmowanie osłon czasem pomaga ;) ułamało się jedno oko mocujące osłonę silnika i kawałek plastiku dostał się pod cięgno. Wyczysczone, spsikane przy okazji smsem w sprayu ;)