Strona 1 z 1
[D3 04 4.0TDI
] Pompa wysokiego ciśnienia - demontaż
: 09 sie 2017, 11:22
autor: carbonek
Witam.
Jako że od jakiegoś czasu wywala mi błąd pompy wysokiego ciśnienia, to chciałem ją wysłać do regeneracji. Czy w 4.0 TDi jest dużo zachodu żeby to wymontować ? warto się samemu za to zabierać ?
pozdr.
: 10 sie 2017, 08:04
autor: drago_o
Ostatnio powiedziano mi, ze lepeij zroboc ja przy rozrzadzie bo inaczej nie ma dostepu i jak tak patrze to rzeczywoscie chyba bez opuszczenia jakos silnika moze byc hardcore. Znajduje sie przykrecona do silnika od strony grodzi po stronie pasazera.
: 10 sie 2017, 08:19
autor: carbonek
Chyba jednak nie mam wyjścia :
17428 - Fuel Pressure Regulation
P1020 - 002 - Control Range Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 2814 /min
Torque: 3.9 Nm
Speed: 110.9 km/h
Duty Cycle: 0.4 %
Voltage: 12.69 V
Temperature: 24.3°C
Czujnik wymieniony, błąd powraca ...
: 10 sie 2017, 22:26
autor: szeryfisch
Czujnik wymieniłes, a zawór? Sprawdzałes czy pasek ma jeszcze zęby?
: 11 sie 2017, 00:06
autor: drago_o
Do paska to tam tez sie chyba ciezko dobrac bez rozbiórki pół auta
: 11 sie 2017, 07:34
autor: carbonek
Zacząłem od najprostszych elementów. Czyli czujnik.
Do paska nie zaglądałem bo faktycznie dostęp to dramat.
O jakim zaworze mowa ?
Dzisiaj wymienię jeszcze filtr paliwa ... profilaktycznie bo zaś czeka mnie wymiana oleju więc przy okazji ...
: 11 sie 2017, 08:55
autor: szeryfisch
Ooo, filtr paliwa to dobry pomysł. Juz miałem kilka takich które nie jezdziły bo filtr był zapchany. Pomyśl - czujnik tylko daje info o cisnieniu, wiec cos je musi robic czyli pompa i cos regulowac czyli zawór - on jest na pompie. Ale zacznij od filtra.
: 12 wrz 2017, 12:48
autor: carbonek
Siema. Filtr paliwa wymieniony. Nagrałem filmik zeby pokazać co i jak z kontrolka.
Rzućcie okiem proszę.
https://youtu.be/Dqme6prNPYc
Do 3 tysięcy obrotów wszystko gra. Po przekroczeniu obrotów jednostajnym gazem zaczyna wie przeskok od 3100-3300 i za chwile wywala sprężynka od świec.
Ręce opadają.
[ Dodano: 2017-08-17, 09:24 ]
Panowie macie jakieś pomysły ? wtryski nie domagają ? czy dalej iść tropem pompy ...
[ Dodano: 2017-09-12, 12:48 ]
Siema. Dla potomnych. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa + regeneracja pompy wysokiego ciśnienia. Auto jak nowe. zero błędów ikonek sprężynek itd. Mocy jakby doszło z 50KM
peace !