Strona 1 z 1
[D3 04 4.0TDI
] Wymiana uszczelniacza wału.
: 06 mar 2018, 21:28
autor: Hubert_em
Hej, czy znajdzie się ktoś na forum kto wymienilby uszczelniacz wału pod kołem zamachowym?
: 06 mar 2018, 21:37
autor: Jacek82
Jesteś pewien,że z siemeringa na wale leci?
Ostatnio ćwiczyłem temat u siebie i pod koło pasowe leciało ale z góry
: 06 mar 2018, 21:40
autor: drago_o
W łikend będę ćwiczył trochę w tych rejonach silnika, co chciałbyś wiedzieć lub zobaczyć? Będę miał silnik wyjęty

: 06 mar 2018, 21:44
autor: pioter
Zamachowe to raczej z tyłu silnika a pasowe z przodu - czyli raczej widzi że leci z tyłu .
: 06 mar 2018, 22:07
autor: Hubert_em
Niestety jestem pewnien

założyłem zamiennik reinz, nie zwrocilem uwagi jak zakladalem go z pokrywą i zawinął się, lało się niemiłosiernie. wymontowałem, założyłem oryginał z aso na sucho, uważałem żeby tylko mi się nie zawinal i jednak kapie. Trzeci raz juz nie mam siły tego rozbierać, potrzebuje kogos kto mi to ogarnie fachowo,
: 06 mar 2018, 22:21
autor: Jacek82
domyśliłem się,że chodzi o przód
oryginał leci?a nie zbiera się ciśnienie w bloku?
gwoli ścisłości:automat/tarcza zabierakowa,manual/koło zamachowe
: 06 mar 2018, 22:59
autor: Hubert_em
Dobrze więc zeby było fachowo leci pod tarczą zbierakową, a jak sprawdzić czy jest ciśnienie w bloku?
: 07 mar 2018, 11:32
autor: Jacek82
nie wiem czy nie lepiej zastosować klasyczny siemering
https://www.123bearing.com/seal-OAS-85X105X10-FPM.php
zamiast oryginału z twardą "wargą"
: 07 mar 2018, 23:15
autor: danishow
Hubert_em pisze:założyłem zamiennik reinz
U mnie Reinz już trzy lata oraz prawie 100k km jeździ i nie puszcza. Więc u ciebie najprawdopodobniej błąd montażowy lub uszkodzenie mechaniczne powierzchni stykającej się z uszczelniaczem.