[D3 06 4.2TDI ] Brak 80KM - wynik z hamowni
: 11 sie 2018, 18:47
Witajcie,
Mam kilka pytań, które Mnie dręczą, a być może, któryś z Was Mnie oświeci.
Autko po hamowni wykazało 240km czyli o 86 za mało w serii. Zabrałem, rozebrałem górę silnika, zrobiłem co trzeba było. Czyli wymieniłem samoregulatory, popychacze itd. Okazało się jeszcze, że dwa wtryski to szrot więc zostały kupione nowe. Wtryski zostały na nowo zakodowane (wszystkie) w ASO. Po wizycie na hamowni - druga wizyta. Wyszło praktycznie to samo. Okazało się, że prawy przepływomierz wywala błędy, więc jest do wymiany. Ok, wymienimy. Tylko co jeszcze sprawdzić?
Auto trafiło na hamownie ponieważ były błedy na sterownikach silnika. Po zakupie okazało się ze DPF jest usunięty i zrobiony w sterowniku. Jak się potem okazało to EGRy także. Widziałem, że jeden EGR jest uszkodzony więc kupiłem dwa nowe w ASO i wymieniłem - wtedy pojawił się problem kodowania sterownika silnika. Sterowniki zostały wyczyszczone, zrobione na oryginał i usunięty tylko DPF.
Dzisiaj był problem z podłączeniem się do slave'a - wiele prób skonczyło się fiaskiem. Zajrzałem pod maske, z myślą o zrobie niu zdjęcia sterownika i zakupu nowego i napotkałem pytanko. Czy slave musi byc zawsze slavem a master mastrem czy jak? Bo wydaje mi sie ze jak wyciągałem sterowniki to oznaczyłem je kolejno od błotnika 1 i 2. Po ingerencji fachowców zauważyłem, że są zamienione i podpisane L i P.
Po krótkim opisie...
Czy możliwe jest zamienie sterowników - jaki to ma wpływ?
Czy uszkodzona przepływka ukradła 80KM?
Gdzie szukac problemu?
Z góry dziękuje za podpowiedzi i chęć pomocy.
Pozdrawiam,
Kamil
Mam kilka pytań, które Mnie dręczą, a być może, któryś z Was Mnie oświeci.
Autko po hamowni wykazało 240km czyli o 86 za mało w serii. Zabrałem, rozebrałem górę silnika, zrobiłem co trzeba było. Czyli wymieniłem samoregulatory, popychacze itd. Okazało się jeszcze, że dwa wtryski to szrot więc zostały kupione nowe. Wtryski zostały na nowo zakodowane (wszystkie) w ASO. Po wizycie na hamowni - druga wizyta. Wyszło praktycznie to samo. Okazało się, że prawy przepływomierz wywala błędy, więc jest do wymiany. Ok, wymienimy. Tylko co jeszcze sprawdzić?
Auto trafiło na hamownie ponieważ były błedy na sterownikach silnika. Po zakupie okazało się ze DPF jest usunięty i zrobiony w sterowniku. Jak się potem okazało to EGRy także. Widziałem, że jeden EGR jest uszkodzony więc kupiłem dwa nowe w ASO i wymieniłem - wtedy pojawił się problem kodowania sterownika silnika. Sterowniki zostały wyczyszczone, zrobione na oryginał i usunięty tylko DPF.
Dzisiaj był problem z podłączeniem się do slave'a - wiele prób skonczyło się fiaskiem. Zajrzałem pod maske, z myślą o zrobie niu zdjęcia sterownika i zakupu nowego i napotkałem pytanko. Czy slave musi byc zawsze slavem a master mastrem czy jak? Bo wydaje mi sie ze jak wyciągałem sterowniki to oznaczyłem je kolejno od błotnika 1 i 2. Po ingerencji fachowców zauważyłem, że są zamienione i podpisane L i P.
Po krótkim opisie...
Czy możliwe jest zamienie sterowników - jaki to ma wpływ?
Czy uszkodzona przepływka ukradła 80KM?
Gdzie szukac problemu?
Z góry dziękuje za podpowiedzi i chęć pomocy.
Pozdrawiam,
Kamil