Strona 1 z 1

[D3 06 4.2TDI ] opis błędów

: 12 wrz 2018, 23:35
autor: boczek1975
witam pojawiły mi się dwa błędy p1577 i przy tym n145 a drugi p3134 proszę was o objaśnienie

: 13 wrz 2018, 06:10
autor: drago_o
Dlatego nie należy używać tanich i bezsensownych skanerów :)

Pierwszy to poduszka silnika a drugi to błąd kolektora ssącego. Normalny komputer diagnostyczny pokaże takie informacje.

: 13 wrz 2018, 06:56
autor: boczek1975
czyli mogą to być klapy w kolektorze ? Objawy mam takie że jest słabszy to znaczy od zera powiedzmy do 140 jakby norma a przy 140 gaz do końca zbije na 5 i obroty bardzo ale to bardzo powoli wzrastają a co do skanera tylko taki miałem pod ręką

: 13 wrz 2018, 07:39
autor: drago_o
Tak, drugi to błąd pozycjonowania klap w kolektorze ssącym drugim. Niestety nie wiem który jest który :)

: 13 wrz 2018, 13:21
autor: boczek1975
Rozumiem że trzeba wyciągnąć kolektory i wyczyścić czy to jakaś elektroniczna sprawa?

: 13 wrz 2018, 14:38
autor: drago_o
Ostatnio taki błąd miałem jak się zablokowało cięgno. Ułamał mi się kawałek osłony i wpadł pod cięgno blokując je. Ale bez obejrzenia i później prawdopodobnie rozebrania za wiele się nie dowiesz.

: 13 wrz 2018, 15:52
autor: boczek1975
Niestety nie mogę teraz zajrzeć dopiero w poniedziałek cze do tego czasu można jeździć dodam że żona go będzie użytkować łagodnie?

: 13 wrz 2018, 17:33
autor: drago_o
Sytuacja wygląda tak. Jeśli to usterka silniczka lub cięgna gdzieś na zewnątrz to tak ale jeśli np zablokowała się klapka w środku i nie daj Boże się urwie to może skończyć się wymiana silnika.

: 18 wrz 2018, 08:24
autor: boczek1975
Witam mogę w końcu zajrzeć co tam się porobiło może ktoś mi podpowiedzieć jak się do tego zabrać czy żeby sprawdzić to cięgno od tego silniczka trzeba odkręcić kolektor i jak sprawdzić czy silniczek nie padł może jest jakiś opis jak to zrobić?

[ Dodano: 2018-09-18, 08:24 ]
Problem rozwiązany spadło cięgno dziękuje drago o

: 18 wrz 2018, 15:04
autor: drago_o
Nie ma problemu <hihi>