Strona 1 z 1

A8 D3 3.0 TDI spadek mocy

: 01 mar 2020, 16:09
autor: miastek
Witam,
Moja A8 po przejechaniu kilkunastu kilometrów powyżej 2 tysięcy obrotów i nabraniu temperatury traci moc i miga świeca żarowa.
Mechanik wymienił nastawnik turbiny, przeprowadził adaptację niestety problem nadal występuje, nastawnik wstawiony używany, ten co miałem padł bo nie szło go zaadoptować.
Po podpięciu vcdsa pojawia się błąd jak w załączniku.
Znajomy mówił o czyszczeniu turbiny, jak twierdzi może nastawnik ma ciężko z regulacją kąta łopatek turbiny.
Poradzcie koledzy bo już nie mam pomysłu na auto.
Obrazek

: 01 mar 2020, 19:07
autor: dice111
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p

: 01 mar 2020, 19:22
autor: danishow
miastek pisze:Znajomy mówił o czyszczeniu turbiny, jak twierdzi może nastawnik ma ciężko z regulacją kąta łopatek turbiny
Odepnij cięgno od nastawnika i poruszaj, jak chodzi ciężko to trzeba wyczyścić ...ale szczerze w to wątpię.
Najprawdopodobniej używany nastawnik wychodzi po za zakres pomiaru, skróć cięgno albo zrób nowe 2 mm krótsze, zaadaptuj na nowo i będzie po problemie.