[D3 08 3.0TDI ] Po zerwaniu Łańcucha rozrządu
: 26 maja 2020, 15:20
Witam Panowie.
A8 D3 3.0TDI 2008 ostatni lift.
Mam pytanie czy jest się czego obawiać jak znalazłem ogłoszenie w 100% pasujące do moich wymagań.
Osoba która sprzedaje mówi ze w tym aucie było zerwanie łańcucha rozrządu ale wszystko zostało naprawione i jest na to faktura z 29 pozycjami między innymi
- Prowadnica zaworów
- Zestaw śrub głowicy cylindrów
- Napęd pompy paliwa (pasek i rolka)
- rolki prowadzące
- popychacz
- wszystkie zawory dolotowe
- wszystkie zawory wydechowe
- kompletny zestaw uszczelek silnika
- mechaniczna pompa próżniowa
- kompletny nowy rozrząd łańcuch + elementy
- pompa cieczy chłodzącej
- uszczelniacz wały korbowego, i pokrywy rozrządu
- uszczelka głowicy cylindrów
- uszczelka śruby miski olejowej
- standardowe filtry, oleje, etc
Czy jest sens aby pakować się w to jeżeli auto będzie fajnie jezdziło ?
Z jednej strony duzo elementów ma nowych ale z drugiej czy istnieje jakieś podwyższone ryzyko takiej sztuki ?
A8 D3 3.0TDI 2008 ostatni lift.
Mam pytanie czy jest się czego obawiać jak znalazłem ogłoszenie w 100% pasujące do moich wymagań.
Osoba która sprzedaje mówi ze w tym aucie było zerwanie łańcucha rozrządu ale wszystko zostało naprawione i jest na to faktura z 29 pozycjami między innymi
- Prowadnica zaworów
- Zestaw śrub głowicy cylindrów
- Napęd pompy paliwa (pasek i rolka)
- rolki prowadzące
- popychacz
- wszystkie zawory dolotowe
- wszystkie zawory wydechowe
- kompletny zestaw uszczelek silnika
- mechaniczna pompa próżniowa
- kompletny nowy rozrząd łańcuch + elementy
- pompa cieczy chłodzącej
- uszczelniacz wały korbowego, i pokrywy rozrządu
- uszczelka głowicy cylindrów
- uszczelka śruby miski olejowej
- standardowe filtry, oleje, etc
Czy jest sens aby pakować się w to jeżeli auto będzie fajnie jezdziło ?
Z jednej strony duzo elementów ma nowych ale z drugiej czy istnieje jakieś podwyższone ryzyko takiej sztuki ?