[D3 06 4.2TDI ] Awaria zagadka :)
: 23 wrz 2023, 09:37
Jestem ciekaw jakie będą Wasze pomysły na to co się mogło zadziać.
Rzuciła palenie ot tak bez żadnych oznak poprzedzających typu problemy z mocą, falowanie
itp. , dla pełnego obrazu dodam że po tygodniowym postoju zastałem akku rozładowane
po podładowaniu kręci jak wściekły i nic.
Dotychczasowa diagnoza:
- błędów w ECU brak
- pompy wstepne ok
- podczas kręcenia nie pojawia się cisnienie paliwa w ECU - stoi na 0
(i to jest uważam powód dla którego nie są w ogóle otwierane wtryski)
- testowanie czujnika ciśnienia paliwa powietrzem poza układem pokazuje odczyty w ECU
i czujnik ten mierzy od samego dołu (była teoria że może zaczyna pokazywać powyżej
pewnej wartości)
- regulator ciśnienia paliwa nie upuszcza
- pompa WC testowana na razie zegarem 10 bar pokazuje że nabija przynajmniej te 10bar przy kręceniu
- zawór na pompie WC sprawdzoy ok
- pasek pompy ok
I jedne fakty przeczą innym uważam albo.... no właśnie....
typujcie, zobaczymy po fakcie kto wygrał.
Rzuciła palenie ot tak bez żadnych oznak poprzedzających typu problemy z mocą, falowanie
itp. , dla pełnego obrazu dodam że po tygodniowym postoju zastałem akku rozładowane
po podładowaniu kręci jak wściekły i nic.
Dotychczasowa diagnoza:
- błędów w ECU brak
- pompy wstepne ok
- podczas kręcenia nie pojawia się cisnienie paliwa w ECU - stoi na 0
(i to jest uważam powód dla którego nie są w ogóle otwierane wtryski)
- testowanie czujnika ciśnienia paliwa powietrzem poza układem pokazuje odczyty w ECU
i czujnik ten mierzy od samego dołu (była teoria że może zaczyna pokazywać powyżej
pewnej wartości)
- regulator ciśnienia paliwa nie upuszcza
- pompa WC testowana na razie zegarem 10 bar pokazuje że nabija przynajmniej te 10bar przy kręceniu
- zawór na pompie WC sprawdzoy ok
- pasek pompy ok
I jedne fakty przeczą innym uważam albo.... no właśnie....
typujcie, zobaczymy po fakcie kto wygrał.