Strona 1 z 1

[D3 04 4.0TDI ] Problem z przyspieszeniem.

: 15 maja 2011, 21:44
autor: Skarpel92
Witam. Posiadam problem z przyspieszeniem w Audi D3 2004 4.0TDI. Problem polega na tym że miałem na wykonczeniu rozrząd. Pękł łańcuch rozrządu podczas spokojnej jazdy i auto zgasło.. Oddałem do mechanika samochód na wymiane kompletnego rozrządu. Po wymianiu juz najechałem z 13 tyś km. problem tkwi w tym że przed wymianą Auto ciągło jak diabeł 1,2,3 cąły czas przód się unosił. A teraz 1 przód w górę a następne biegi powodują bardziej przyrost obrotów niż prędkość. Wgl. Auto nie ciągnie jak powinno według mnie lepeij teraz ciągnie VW Passat 2,5TDI w Automacie. bardzo prosiłbym o pomoc Pozdrawiam.

: 16 maja 2011, 06:32
autor: mazur6662
a sprawdzał Ci zawory i hydraulikę? też to przerabiałem i autko ma kopa na wszystkich biegach. sprawdź kompresję na cylindrach bo pewnie tam tkwi problem. chyba że przy okazji jakimś zbiegiem okoliczności padła Ci skrzynia. najpierw diagnostyka vagiem bo to za gruba sprawa żeby sie rozpisywać :)

: 16 maja 2011, 09:31
autor: wolek
ja bym po pierwsze podłączył kompa, i zrobił logi przepływek a są dwie, dodatkowo jeśli łańcuch będzie przesunięty o 1 ząb to auto bedzie właśnie mega zmulone, komp pokaze wypadające cykle/błędne kąty. ale 1 ząb nie doprowadzi do kolizji.

: 17 maja 2011, 00:21
autor: danekaudi
Witam dlaczego miales lancuch na wykonczeniu czym byla oznaka , pozatym rozrzad zab w zab musisz byc pewien na 100% cisnienie na cilindrach i bledy z compa

: 17 maja 2011, 09:23
autor: mazur6662
oznaka łańcucha na wykończeniu to charakterystyczne grzechotanie przez kilka sekund po odpaleniu silnika, a potem już cisza. to znak że łańcuch jest wyciągnięty i kwestia czasu aż pęknie

: 17 maja 2011, 13:50
autor: FOSS
Skoro robiony był rozrząd to pytanie jak to robili... czy na ori blokadach czy też na znaki?...
bo jeżeli na ori blokadach to należy wyjść z założenia że złozyli dobrze ale jeżeli to nie była ori blokada albo wogóle jej nie mieli to bardzo prawdopodobne jest że źle go złożyli... rozrząd przezuniety nawet o 1 ząbek i już auto może jeździć inaczej a silnik teoretycznie będzie normalnie pracować.

Jeżeli jeździ tak od wymiany rozrządu to sprawdzić jak to zostało złożone a dopiero później szukać innych przyczyn.

: 17 maja 2011, 13:55
autor: mazur6662
jeżeli masz dobrego mechanika powinien od razu to rozgryźć po odpaleniu vaga albo po samych objawach :) mój podaje rozwiązanie problemu przez telefon tylko po objawach i jeszcze się nie pomylił :D podałem kiedyś nr tel do niego na forum (mikołajki pomorskie) zadzwoń do niego poproś grzecznie, opisz objawy i na pewno da Ci odpowiedź :)