[D3 06 4.2TDI ] Blad silnika
: 22 kwie 2013, 20:52
Witam!
Jakis czas temu pojawil sie blad silnika.
Podbielismy kompa i pokazalo na slavie blad P106C
W necie znalazlem taki opis bledu:
004204 - Throttle Valve 2
P106C - 001 - Stuck or difficult to move - Intermittent
Moj mechanik mowi,ze nie domyka klapa.
Teraz kilka pytan :-D
1. Slave - ktora to czesc silnika?
2. Nie wiem na ile profesjonalnie to wytlumacze,ale.....
ktora klapa? On twierdzi,ze sa dwie klapy z przodu silnika (blizej chlodnicy)
i dwie klapki bardziej z tylu silnika (blizej szyby).
3. Czy czyszczenie wchodzi w gre? Czy tylko wymiana?
Dodam,ze jezdze juz tak od dluzszego czasu i nie wplywa to na prace
silnika itp. Chcialbym ogarnac ten temat po prostu. Nie daje mi spokoju
ten zolty lampion na desce. :-/
Pozdro
Jakis czas temu pojawil sie blad silnika.
Podbielismy kompa i pokazalo na slavie blad P106C
W necie znalazlem taki opis bledu:
004204 - Throttle Valve 2
P106C - 001 - Stuck or difficult to move - Intermittent
Moj mechanik mowi,ze nie domyka klapa.
Teraz kilka pytan :-D
1. Slave - ktora to czesc silnika?
2. Nie wiem na ile profesjonalnie to wytlumacze,ale.....
ktora klapa? On twierdzi,ze sa dwie klapy z przodu silnika (blizej chlodnicy)
i dwie klapki bardziej z tylu silnika (blizej szyby).
3. Czy czyszczenie wchodzi w gre? Czy tylko wymiana?
Dodam,ze jezdze juz tak od dluzszego czasu i nie wplywa to na prace
silnika itp. Chcialbym ogarnac ten temat po prostu. Nie daje mi spokoju
ten zolty lampion na desce. :-/
Pozdro