Strona 1 z 1

[D4 ALL ] Update softu w silnikach 4.2 TDI 2013-2017

: 03 lis 2017, 17:32
autor: Unseen
Audi opublikowalo informacje, ze silniki 4.2 TDI w A8 beda mialy dobrowolny update softu, by zmniejszyc emisje spalin. Dotyczy to modeli wyprodukowanych od wrzesnia 2013 do sierpnia 2017.

Soft ma wyjsc na wiosne 2018, wiec pewnie do tego czasu bedzie cos w prasie. Ciekawe, ze w tym okresie wyprodukowali tylko 5tys sztuk tej wersji silnikowej na Europe.

http://www.reuters.com/article/us-volks ... SKBN1D21B2

Po tym co czytalam o innych "naprawionych" samochodach VAG, to ja nie zawracalabym sobie tym glowy, a nawet aktywnie unikala. Aczkolwiek wiem, ze zagranica dealerzy robili upgrade przy serwisie nawet jak klienci mowili, ze nie zycza sobie.

: 03 lis 2017, 17:47
autor: dice111
Raczej nikt nie będzie chciał spadku mocy i momentu, więc można to sobie darować, a to głównie powoduje nowy soft.

: 03 lis 2017, 20:38
autor: Lolo2
Rozumiem ze jak mi ogranicza moc i moment to zrekompensuja mi to w jakis sposob?

Za 10 000€ jestem gotow wybaczyc im ich "blad" zwiazany z emisja.

: 03 lis 2017, 22:59
autor: Pepek
Lolo2 pisze:Rozumiem ze jak mi ogranicza moc i moment to zrekompensuja mi to w jakis sposob?
Jak najbardziej. Dostaniesz wunderbauma o zapachu kokosowym :D

: 04 lis 2017, 14:51
autor: drago_o
U nas germańce sobie nie pozwolą bruździć w interesach i nic zapewne nie zrekompensują w EU. Stany wymusiły na nich obowiązek skupywania aut z udowodnionymi przekrętami...

: 05 lis 2017, 09:17
autor: iCAtronic
Aktualizacja będzie obowiązkowa, jak tylko auto pojawi się w ASO zrobią ją bez pytania. Jeśli ktoś miał w aucie modyfikacje typu Chiptuning, EGR, DPF off to wszystko zostanie przywrócone do oryginału. W razie czego będzie możliwość modyfikacji tego oprogramowania w taki sposób, że będzie po staremu, a ASO będzie myśleć, że już po aktualizacji ;)

: 07 lis 2017, 00:05
autor: shaqal
2.0TDI po aktualizacji zaczyna więcej palić <bezradny>

: 07 lis 2017, 14:25
autor: dice111

: 07 lis 2017, 15:03
autor: Lolo2
Zapisalem sie wstepnie ale chca odemnie 20% odszkodowania, koszty kancelaryjne 500zl, koszty sadowe 600zl i koszty bieglego nieznane. Sprawa moze toczyc sie lata..

Drugie wyjscie nie placic nic ale wtedy wezma 50% odszkodowania.

Najrozsadniej bedzie chwile poczekac. I wtedy najwyzesz sam wytocze sprawe lub ze znajomymi.

: 27 lis 2017, 19:09
autor: dice111
Lolo2 pisze:Najrozsadniej bedzie chwile poczekac. I wtedy najwyzesz sam wytocze sprawe lub ze znajomymi.
http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/art ... enowi.html
Sąd swoją decyzję uzasadnił brakiem jurysdykcji. To znaczy, że polski wymiar sprawiedliwości nie może ścigać niemieckiego producenta samochodów na terenie Niemiec, gdzie doszło do popełnienia przestępstwa
PL nie może, ale... US już tak - samochody z dieselgate nie były produkowane tylko w US i Meksyku :]

: 28 lis 2017, 06:50
autor: Lolo2
Jak zwykle, Polska to afryka albo jak kto woli zadupie europy. Jak "Pan Niemiec powie tak byc musi".

Bylem przekonany ze to bardzo prosta sprawa bedzie.

: 23 cze 2019, 18:24
autor: Unseen
Przy serwisie powiedziano mi o upgradzie softu, ale moglam sie nie zgodzic na to. Musialam podpisac zlecenie serwisowe, ze nie zycze sobie.