[D4 12 4.2TDI ] Drżenie podczas jazdy i podczas hamowania
: 28 mar 2018, 14:58
Witam
Mam problem od dłuższego czasu z Audi A8 Long 4.2 TDI 2012 w zeszłym roku w sierpniu zaczęły się drżenia podczas hamowania, po sprawdzeniu okazało się że krzywe są piasty. Więc wymieniłem piasty z łożyskami, do tego nowe tarcze i klocki. Oprócz tego wymieniłem tarcze i klocki tył. Wszystkie części oryginalne AUDI, niestety po wymianie ten sam problem cały czas drży można nawet powiedzieć że bardziej się nasiliło. Wymieniłem zgodnie z sugestią mechanika felgi z oponami. Wszystko nowe i oryginalne AUDI i nic. Następny mechanik stwierdził że w tych modelach siada często dyferencjał więc wymieniłem i też nic. Nie wiem gdzie szukać przyczyny mechanicy zgodnie twierdzą że nigdzie nie ma luzu i żadnych wycieków, wszystkie końcówki tuleje w zawieszeniu też profilaktycznie wymienione i nic, a czasami tak wali przy hamowaniu że cały samochód się trzęsie. najgorsze jest to, że to zjawisko raz jest mocniejsze raz słabsze i ciężko jest mi ustalić przyczynę od czego to zależy. Czy ktoś ma jakiś pomysł albo spotkał się z podobnym przypadkiem ? Dodam że ostatnio u mechanika spotkałem się z właścicielem Audi A6 2012 rok 3.0 TDI i miał ten sam problem. Wymienił piasty tarcze i klocki a problemu też nie rozwiązał więc jak widać nie jestem sam z tym problemem, ale szukam osoby która taki problem już rozwiązała albo ma jakiś pomysł na ten problem.
Mam problem od dłuższego czasu z Audi A8 Long 4.2 TDI 2012 w zeszłym roku w sierpniu zaczęły się drżenia podczas hamowania, po sprawdzeniu okazało się że krzywe są piasty. Więc wymieniłem piasty z łożyskami, do tego nowe tarcze i klocki. Oprócz tego wymieniłem tarcze i klocki tył. Wszystkie części oryginalne AUDI, niestety po wymianie ten sam problem cały czas drży można nawet powiedzieć że bardziej się nasiliło. Wymieniłem zgodnie z sugestią mechanika felgi z oponami. Wszystko nowe i oryginalne AUDI i nic. Następny mechanik stwierdził że w tych modelach siada często dyferencjał więc wymieniłem i też nic. Nie wiem gdzie szukać przyczyny mechanicy zgodnie twierdzą że nigdzie nie ma luzu i żadnych wycieków, wszystkie końcówki tuleje w zawieszeniu też profilaktycznie wymienione i nic, a czasami tak wali przy hamowaniu że cały samochód się trzęsie. najgorsze jest to, że to zjawisko raz jest mocniejsze raz słabsze i ciężko jest mi ustalić przyczynę od czego to zależy. Czy ktoś ma jakiś pomysł albo spotkał się z podobnym przypadkiem ? Dodam że ostatnio u mechanika spotkałem się z właścicielem Audi A6 2012 rok 3.0 TDI i miał ten sam problem. Wymienił piasty tarcze i klocki a problemu też nie rozwiązał więc jak widać nie jestem sam z tym problemem, ale szukam osoby która taki problem już rozwiązała albo ma jakiś pomysł na ten problem.