Strona 1 z 1

[D4 11 4.2TDI ] DPF Problem tryb serwisowy awaryjny

: 15 lut 2019, 20:51
autor: Mati946
Witajcie pare dni temu uruchomila sie funkcja wypalania filtra dpf niestety zignorowalem ja nastepnego dnia kiedy parkowalem juz auto po raz kolejny uruchomila sie procedura a ja wylaczylem auto po wlaczeniu zaczela migac kontrolka pomaranczowa spirala auto przestawilo sie w tryl awaryjny.Po podpieciu vcds pojawily sie dwa bledy P2463 , P24A3
Prosze Was o pomoc co w tym wypadku powinienem zrobic ? posiadam najnowszego VCDSA
niestety w trybie awaryjnym nie moge wymusic wypalenia programowego :(

Audi A8 4.2TDI 350 KM 2011r

: 16 lut 2019, 15:24
autor: PABLO200
tylko odis

: 19 lut 2019, 20:46
autor: Mati946
mógłbyś bardziej szczegółowo napisać co mam zrobić ?

: 22 lut 2019, 18:56
autor: Karizmo
Musisz wymusić regeneracje DPF, podczas jazdy a jak nie pójdzie to podczas postoju.

: 08 mar 2019, 16:46
autor: angel_lubin
PABLO200 pisze:tylko odis
I tutaj nie zgodze sie z Toba Kolego, bo ja wypalilem VCDSem.
Oczywiscie jak ktos ma taniego klona to moze i nie pojdzie ale ja moim wykonalem procedure od A do Z na postoju.
Troche to trwa (w zaleznosci od stopnia zawalenia filtra), nogi bola od wciskania pedalu hamulca i gazu, ale wszystko jest do ogarniecia <okok>

: 09 mar 2019, 09:45
autor: PABLO200
Nie trzeba nic wciskać sterownik sam podnosi obroty silnika

: 09 mar 2019, 10:32
autor: angel_lubin
PABLO200 pisze:Nie trzeba nic wciskać sterownik sam podnosi obroty silnika
W Odisie może i tak ale nie w VCDS.

: 09 mar 2019, 18:28
autor: PABLO200
Nie wiem jak to dopaliłeś ale uważaj bo 20 tyś może wyparować a teraz będą na przeglądach sprawdzać czy sa filtry

: 27 sie 2020, 13:58
autor: Kamila8d3
Sorry za odgrzewanie kotleta ale nie będę zakładał nowego tematu skoro można w przyszłości znaleźć wszystko tu. Potwierdzam można wypalić na postoju VCDS i trzeba wciskać pedały na raz. Co do wpisu o 20 tys. to nie rozumiem a i o filtrach brakujących też, przecież napisał , że wypalał więc filtry były <bezradny> . Miałem podobną sytuację niedawno i udało się wszystko wypalić (sadzę) bo popiół olejowy się gromadzi i tu mam pytanie bo nigdzie nie mogę znaleźć jaka jest maksymalna ilość popiołu na jeden bank? Oil Ash Volume silnik 4.2 tdi D4 przed lift 350km. A drugie pytanie o taki błąd, który po wypaleniu mi się pojawił w ster. silnika, w sterowniku skrzyni brak błędów. Przed tym nie było żadnych błędów ani w silniku ani w skrzyni do czasu zapchania DPF, ale tego błędu już brak bo DPF wypalony za to pojawił się ten:
10577 - MIL Request Signal Active (Check TCM for errors too!)
P1624 00 [047] - -
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Będę wdzięczny za pomoc :]