Strona 1 z 1

[inne ] Audi A4 B7 2.0TDI Multi

: 19 kwie 2014, 09:48
autor: Pepeka
Jako, że okoliczności zmusiły mnie do zakup w/w Audi ,a na wysokoprężnych nie bardzo się znam ,proszę Was o jakąs radę (dodam że niesławny silnik 2.0 Tdi BLB, profilaktycznie przerobiona pompa olejowa, skrzynia Multitronic na szczeście juz ta siedmio tarczkowa )
Mam w nim problem , mianowicie nie zawsze ale zdarza się ,że podczas gwałtownego przyspieszania wpada w wibracje o bardzo dużej amplitudzie od około 1700 obrotów nie wiem przy jakich obrotach one by się ewentualnie kończyły jak o że panika zmusza mnie do odjecia gazu , Podkreślam ma to nie zawsze . Czy ktoś coś wie na temat tego zjawiska .

Może to ważne ,ale wtryski ,komplet był wymieniony na nowy kilka miesięcy temu oraz wymieniony był dwumas .Tak przynajmniej wynika z faktur.

: 19 kwie 2014, 11:24
autor: Hjeniu
quattro ?

: 19 kwie 2014, 11:42
autor: Pepeka
nie ,niestety ośka...

: 25 maja 2014, 22:11
autor: Pepeka
No to sam sobie odpowiem - może komuś się przyda - powodem był uszkodzony serwomechanizm zaworu EGR i dziurawa membrana aktuatora klap kolektora ssącego.
Po wymianie silnik ucichł i wróciły wszystkie konie ...

: 25 maja 2014, 22:41
autor: macisz12
Kurcze miałem to auto ale żadnych klap kolektora tam sobie nie przypominam. Membrana to tam jest ale na gruszce od turbiny i chłodniczce spalin.
Co do egr-a to ja go u siebie zaslepilem a tuner wylaczyl go w programie.
Głowica ci jeszcze nie pękła ;)

: 25 maja 2014, 22:54
autor: Pepeka
aktuator klapek znajduje się z przodu po prawej przy kolektorze - mała czarna grucha , głowica jest na dzień dzisiejszy cała i mam nadzieje że taką pozostanie.

: 25 maja 2014, 23:15
autor: macisz12
To ja chyba miałem wersje bez tego ustrojstwa. Życzę Ci bezawaryjnosci. Ja nerwowo nie wytrzymałem i sprzedałem. :)