Strona 1 z 1
[D2 99 4.2PB
] Simering, uszczelniacze
: 15 paź 2013, 21:52
autor: pitak73
Czy może ktoś dysponuje rozmiarami simeringów na półosie do przodu L strona, oraz simeringu na połączenie wał - skrzynia biegów. Prawa strona już załatwiona, jest 75x90x8 ale podobno lewa strona jest inna. Nawet w aso nie mają wymiarów tylko nr części, prawą kupiłem a lewa dopiero za 7 dni więc chce kupić zamiennik tylko nie mam wymiarów. Proszę :lol:
: 16 paź 2013, 00:37
autor: uszek
lewa strona to 60 albo 65 w domu sprawdze to Ci powiem
: 27 paź 2013, 18:27
autor: P4blo
Skrzynia 5HP24:
-Lewy: 60X80X7,5
-Prawy: 75X90X8
-Wyjście na wał: 40X52X7
: 27 maja 2014, 23:43
autor: Simone331
Podepnę się do tematu.
P4blo pisze:-Wyjście na wał: 40X52X7
Panowie, czy ten rozmiar uszczelniacza na wyjściu na wał dotyczy każdej skrzyni 5HP24?
Ogólnie to spotkałem się też z wymiarem 40x62x9
Ktoś wie, który jest odpowiedni dla tej skrzyni?
: 28 maja 2014, 07:48
autor: CINEK
Ja u siebie wymieniałem w tamtym tygodniu i brałem simering na wał 40x62x9 (mierzyłem suwmiarką, bo stary tez już był wymieniany) CORTECO - cena jakies 15zl i 1h zabawy.
Jeśli nie miałeś wymienianego simeringu to na oryginale jest numer oraz rozmiar i zawsze po tym można zamówić
: 28 maja 2014, 09:49
autor: uszek
Jakby co to mam do sprzedania orginał z ASO
: 28 maja 2014, 21:51
autor: Simone331
martin_rs4 pisze:Ja u siebie wymieniałem w tamtym tygodniu i brałem simering na wał 40x62x9 (mierzyłem suwmiarką, bo stary tez już był wymieniany) CORTECO - cena jakies 15zl i 1h zabawy.
Jeśli nie miałeś wymienianego simeringu to na oryginale jest numer oraz rozmiar i zawsze po tym można zamówić
Podziękował <okioki>
Niestety muszę prędzej go zamówić bo swoje samochody na warsztacie mogę robić tylko w weekendy, a chciałbym uniknąć zostawiania auta na podnośniku.
uszek pisze:Jakby co to mam do sprzedania orginał z ASO
Dzięki za chęci, ale mieszkam za granicą i poszukam w swoich rejonach.
Swoją drogą pytałem w ASO w Anglii i mają takie cudo na stanie. Cena 45 Funtów, a jak pytałem o wymiary to byli mi w stanie podać tylko numer części. Wolę poszukać czegoś na własną rękę i zapłacić grosze.
: 31 maja 2014, 19:23
autor: Simone331
martin_rs4 pisze:Ja u siebie wymieniałem w tamtym tygodniu i brałem simering na wał 40x62x9
No i teraz zagadka, bo nie mam pojęcia od czego to zależy. U mnie siedział uszczelniacz 40X52X7. Całe szczęście zamówiłem oba wymiary jakie padły w tym temacie.
Kwestia wymiany to 40min z zegarkiem w ręku więc najgorzej z tym nie było.
Pierwsze to spuszczenie oleju, demontaż lewego kata, osłona przegubu wału, 6x śruba przegubu, aluminiowa wzdłużna poprzeczka pomiędzy wałem i rurami tłumika oraz na koniec oczywiście kołnierz przegubu. Montaż w odwrotnej kolejności. <hura>
Na fotki niestety nie starczyło mi weny. Stary uszczelniacz wytrzymał 2,5 roku oraz jakieś 90 tys km.
Teraz trzeba się zająć przegubem, bo ma delikatne luzy, a jeszcze nie był nigdy wymieniany. Luz ten objawia się tym, że jak ostro hamuję przed światłami to przy redukcji z dwójki na pierwszy bieg potrafi sobie lekko stuknąć.
: 31 maja 2014, 22:10
autor: CINEK
Simone331 pisze:U mnie siedział uszczelniacz 40X52X7.
no to ja juz nie wiem...w koncu Ty masz S8 a ja A8, wiec moze stad ta roznica. Wazne ze juz wymienione
Simone331 pisze:Teraz trzeba się zająć przegubem, bo ma delikatne luzy, a jeszcze nie był nigdy wymieniany. Luz ten objawia się tym, że jak ostro hamuję przed światłami to przy redukcji z dwójki na pierwszy bieg potrafi sobie lekko stuknąć.
ja mam dokladnie to samo i mam przeguby na wale ok, podpora tez, wiec zostaje albo ktoraj poloska przednia, albo roznicowy juz ma takie spore luzy
: 01 cze 2014, 12:57
autor: Simone331
martin_rs4 pisze:Simone331 pisze:Teraz trzeba się zająć przegubem, bo ma delikatne luzy, a jeszcze nie był nigdy wymieniany. Luz ten objawia się tym, że jak ostro hamuję przed światłami to przy redukcji z dwójki na pierwszy bieg potrafi sobie lekko stuknąć.
ja mam dokladnie to samo i mam przeguby na wale ok, podpora tez, wiec zostaje albo ktoraj poloska przednia, albo roznicowy juz ma takie spore luzy
W następny weekend wymiana przegubu. Zobaczymy co będzie po wymianie, ale coś mi się zdaje, że za dużo on nie pomoże. Czyżby przez niego tak się niosło, bo u mnie ten dźwięk dochodzi jakby z tyłu auta.