Strona 1 z 4

[D2 96 4.2PB/LPG ] pukanie przy dodaniu gazu

: 11 lut 2014, 14:01
autor: matrose1983
witam

od wczoraj jestem posiadaczem A8 D2 4.2

po powrocie do domu zauważyłem,że kiedy jadę i po odpszczeniu gazu wcisne go ponownie to slychac stuk w tylnej częsci podwzia.
to samo tyczy sie kiedy wrzucam wsteczny.

dodam ,że kiedy nie wciskam gozu a jedynie go "muskam" to stuk nie wystepuję...

jesli przeoczyłem gdzies temat w wyszukiwarce to z góry przepraszam

pozdro!

: 11 lut 2014, 15:54
autor: ernesto
[center]Kolego matrose1983,

Proszę o edytowanie swojego tematu i zastosowanie tagów zgodnie z regulaminem forum.
Tagi wybiera się z listy zaraz obok pola gdzie wpisywany jest tytuł. Popraw również tytuł tematu by był bardziej zrozumiały dla forumowiczów.

[/center]
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku


Pozdrawiam ernesto.

: 18 lut 2014, 16:29
autor: piotrek1980
może podpora na wale jest do wymiany?
groszowe sprawy

: 21 lut 2014, 17:42
autor: matrose1983
Problem został rozwiązany:

okazało się, że tylne zawieszenie ledwo żyło i to powodowało stuki przy obciążeniach
pozdro

: 21 lut 2014, 19:01
autor: krzychu22.p1i
Mam to samo czasami, do wymiany poduszki wózka tylnego.

: 04 mar 2014, 19:12
autor: matrose1983
krzychu22.p1i pisze:Mam to samo czasami, do wymiany poduszki wózka tylnego.
orientowałes sie jakie koszta?

ja jednak zbytnio sie pochwaliłem co prawda stuki ucichły po zrobieniu tylnego zawieszenia jednak dalej coś puka...

: 06 mar 2014, 22:29
autor: krzychu22.p1i
W aso drogo, najtaniej wyjdzie poliuretuan 115zł/szt. http://poliuretany.olkusz.pl/pl/audi-a8 ... -1szt.html

: 06 mar 2014, 23:02
autor: gtfan
krzychu22.p1i pisze:W aso drogo, najtaniej wyjdzie poliuretuan 115zł/szt. http://poliuretany.olkusz.pl/pl/audi-a8 ... -1szt.html
Dokładnie, ori w ASO ponad 300zł/szt. Te poliuretany robione były na moje zamówienie (wysyłałem im całą tylną ławę do pomiarów), od półtorej roku siedzą w moim aucie i złego słowa powiedzieć o nich nie mogę ;)

: 06 kwie 2014, 01:19
autor: pawelbtw
Koledzy mam bardzo podobny problem a nie chce zakładać nowego tematu.Problem polega na tym, że gdy jade ze stałą prędkością wszystko jest okej. Gdy odejme gazu i gwałtownie go dodam, czuć mocne uderzenie na całej budzie (czasami gdy z ludżmi jadę to sie aż przestraszą, natomiast gdy lekko muskam jest ok. Zawiecha jest w porządku, niedawno była robiona, Nasiliło się to od jakiegoś miesiącą. Gdy auto jest na postoju silnik chodzi równo wiec poduszki silnika raczej odpadają. Może to być za to odpowiedzialna poduszka na skrzyni biegów i czy ktoś borykał się już ktoś z podobnym problemem?

: 06 kwie 2014, 01:36
autor: ernesto
A próbowałeś przeskoczyć na Tip i na 1 biegu dodawać i ujmować gazu podczas jazdy, występują szarpnięcia? Najprawdopodobniej będą to luzy w układzie napędowym. Szukaj luzów na poduszkach nie tylko skrzyni ale i silnika też, podpora wału, mocowanie ławy.

: 06 kwie 2014, 02:41
autor: pawelbtw
ernesto, Tak, stuknięcia występują na każdym biegu. Czyli każda z tych rzeczy może być za to odpowiedzialna?

: 06 kwie 2014, 08:29
autor: ernesto
Dokładnie a na Tip jak jedziesz np na 4 czy 5 biegu i na niskich obrotach potrafi szarpnąć autem jak mocno dasz gazu? Skrzynia szarpie przy zrzucaniu ?

: 06 kwie 2014, 08:56
autor: tomek808
podpinam pod temat bo zauważyłem ostatnio że np jechałem na tip 3 bieg 30/h wciskam pedał i ciągnie ładnie ale powyżej 3tyś obr jest wrażenie jakby zmienił bieg obroty lekko spadają ale jest dalej na 3 biegu i dalej ciągnie do czerwonego ,pozniej zmienia na 4 sam czyli jest ok ,tipa prawie nie używam ale jakoś dziwne to jest z tymi obrotami

: 06 kwie 2014, 10:50
autor: ernesto
tomek808, wygląda na konwerter, u mnie było to samo. Potem przeniosło się na i na 4 bieg. Na zimnym jest gorzej a w zimie jeszcze gorzej. Poszukaj bo było na forum sporo o przyczynach kończącego się konwertera.

: 06 kwie 2014, 22:53
autor: tomek808
ernesto nie strasz ... ;( konwerter czyli sprzęgło hydro ? na razie mam w planach kupno uszczelek i oring na wsteczny + pierwsza wymiana oleju 255k ......na D nie ma żadnych szarpań jak zimny czy ciepły ,czasem delikatne na 100km jedno .tylko na tip jakby w 3-4 tyś obr. zmieniał bieg ....może maly stan oleju się robi bo leje z tego wałka na wsteczny i muszę to szybko robić .