Strona 1 z 1

[D2 97 3.7PB/LPG ] swap na manual

: 19 kwie 2014, 23:51
autor: Gobo90
Witam pytanie do osob co to robily generalnie interesuje mnie tylko temat sprzegla i kola zamachowego jakie problemy ? czy silniku 3,7 230 koni w wale jest miejsce na łozysko igiełkowe ?
z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi koszty finansowe pominmy wiekszosc czesci mam

: 20 kwie 2014, 09:07
autor: Gabriel
KolegocGobo90, trochę po niepolskiemu piszesz. Tak jakbyś chciał to powiedzieć na jednym oddechu.
Koło zamachowe przykręcasz śrubami i nie dajesz tam żadnego łożyska igiełkowego. Jedyne łożysko jakie Cię interesuje, to oporowe, do wysprzęglania.

: 20 kwie 2014, 09:40
autor: Gobo90
:) heh chodzi mi o to czy w wale jest miejsce na wałek ze skrzyni.. bo czytalem ze w v8 z automatem jest to zaslepione jakos ? robilem juz podobne przeróbki wieloktrotnie ale nie w a8 v8...

: 20 kwie 2014, 10:08
autor: Gabriel
No do wału jest nabita taka tulejka z otworem, w którą wchodzi "cycek" z konwertera. Ale ja usuwasz, wyciągasz. Czasami w rękach wyjdzie, czasami trzeba postukać młotkiem i poszarpać jakimiś szczypcami. Ale wszystko jest dla ludzi, nie ma tam nic niezwykłego, wszystko jest tak skonstruowane aby pasowało pod automat i manual, tylko niepotrzebne elementy trzeba usunąć, na szczęście nie dołożyć ;)

: 20 kwie 2014, 10:16
autor: Gobo90
super to mi wystarczy bo słyszałem opinie ze w v8 trzeba cos w wale wiercic, gwintowac itd, :D w takim razie bedzie swap skrzyni dzieki ;)


DODANO:

jeszcze pytanei co z wałem czy wał z tiptronica pasuje do manuala czy rozni sie długooścista ? bo ze pół osie z przodu inne to wiem, ale to akurat mie nie interesuje bo i tak ich zapewne wogole nie zaloze :) <hura>

: 20 kwie 2014, 11:20
autor: Pawulon_90
Wał jest inny troche dłuzszy

: 20 kwie 2014, 12:08
autor: Gobo90
a wał np z passata b5 4x4 manual jest ten sam ?

: 20 kwie 2014, 12:17
autor: Gabriel
Ja zmieniałem wał na taki z manuala bo był inny.

: 20 kwie 2014, 13:04
autor: krzychu22.p1i
A czy wału od automatu nie da się skrócić do wersji manual w dobrej firmie zajmującej się naprawą regeneracją i wyważaniem wałów? Czy to zabieg nie opłacalny?

: 20 kwie 2014, 13:10
autor: Gobo90
z tego co patrzyłem w etce to wal z manuala jest krótszy jakies 2 cm... myślałem zeby dorobic dystans u tokarza, okaże sie jak włoze skrzynie. Teraz musze do kompletować graty glównei zamach z tego co sie orientowałem to musi byc od v8 :( czy ktos sie orientowal moze pasuje od czegos innego? v6 ?

: 20 kwie 2014, 13:53
autor: Gabriel
Z zamachem wiem że jest problem do prefl. jak nie ząbki na obwodzie, to otwory do przykręcenia się różnią. Jak już wyczaisz z czego by pasował to daj znać, bo sam jestem ciekaw. Jak byś chciał to mam do sprzedania moją skrzynię manual ori S8.

: 20 kwie 2014, 17:10
autor: Gobo90
skrzynie chcialem w sumie z tdi :) ale z ciekawosci daj cene na pw

: 25 kwie 2014, 19:49
autor: Gobo90
dodatkowe pytania do tych co robili :) czy wybierak biegow pasuje z a6 np ? Co do pedałów patrzyłem w etce i teoretycznie z pedałów a8 w automacie i a6 w manualu da sie zlozyc jeden komplet manual. Próbował ktos ? Z tego co zauważyłem to sporo osob robi to co ja bo gdzie nei zadzwonei po czesci do manuala a8 to wsio sprzedane :)