[D2 00 4.2PB/LPG ] Mleko w skrzyni.
: 20 paź 2014, 17:24
Mam pytanie do znawców pracy skrzyń biegów tiptronik.
Uszkodzeniu uległa chłodnica i płyn chłodzący dostał się do oleju w wyniku czego w skrzyni zrobiło się mleko.
Skrzynia zaczęła objawiać nieprawidłowość działania, po czym samochód przestał być używany. Podobno
Tak wygląda sytuacja w samochodzie, którym jestem zainteresowany.
Sprzedający mówi, że doprowadzenie do pełni sprawności to wymiana chłodnicy (to oczywiste), wymiana oleju i wyczyszczenie elektrozaworów.
Pytanie czy to wszystko czy brać pod uwagę remont skrzyni, który tani nie jest.
Z moim doświadczeniem to wróżenie z fusów, więc proszę o pomoc forumowiczów, którzy mają pojęcie w tym temacie.
Uszkodzeniu uległa chłodnica i płyn chłodzący dostał się do oleju w wyniku czego w skrzyni zrobiło się mleko.
Skrzynia zaczęła objawiać nieprawidłowość działania, po czym samochód przestał być używany. Podobno

Tak wygląda sytuacja w samochodzie, którym jestem zainteresowany.
Sprzedający mówi, że doprowadzenie do pełni sprawności to wymiana chłodnicy (to oczywiste), wymiana oleju i wyczyszczenie elektrozaworów.
Pytanie czy to wszystko czy brać pod uwagę remont skrzyni, który tani nie jest.
Z moim doświadczeniem to wróżenie z fusów, więc proszę o pomoc forumowiczów, którzy mają pojęcie w tym temacie.