Strona 1 z 1

[S8 D2 98 LPG ] Wybór skrzyni

: 21 sty 2015, 21:38
autor: MatysS8
Witam szukam na forum ale znaleźć nie mogę... W mojej s8 mam padniętą skrzynię 5hp24 ECX i mam do kupienia za dobry pieniądz sprawdzoną skrzynię ECZ. Pasuje przełożenie czy muszę coś oprócz sterownika wymieniać ? proszę o info, będe wdzięczny. Dodam że moje S8 jest przed liftem a skrzynia którą mam do kupienia jest po lifcie...

: 21 sty 2015, 21:55
autor: ernesto

: 21 sty 2015, 22:04
autor: MatysS8
Czytałem ale za wiele z tego dowiedzieć się nie można... wiem że 5hp24 różnią się przełożeniem dlatego pytam czy może ktoś wie coś więcej na ten temat...

: 21 sty 2015, 22:30
autor: karol208
Na pewno dyfer tył do zestawu.

: 22 sty 2015, 12:18
autor: MatysS8
Czy to jest w 100% pewne ? z tym dyfrem?

: 22 sty 2015, 13:26
autor: Gość
Różnią się przełożeniami. Jesli miał byś rozpiskę przełożeń i były by identyczne to wtedy ok jesli główne bedzie inne a miedzy S8 a A8 na pewno jest to musisz wraz z dyfrem zmienić.

: 22 sty 2015, 14:45
autor: karol208
marekp750 pisze:Troche danych o 5HP24A:

CUE, DPZ, DSL
przełożenie dyfra przedniego: 2,909 2,727 2,909
przełozenie centralnego na przód: 1:1
przełożenie centralnego na tył: 0,784 0,737 0,784
przełozenie dyfra tylnego: 3,7

DSM, DTD, DTE
przełożenie dyfra przedniego: 2,727 2,909 2,727
przełozenie centralnego na przód: 1:1
przełożenie centralnego na tył: 0,737 0,784 0,737
przełozenie dyfra tylnego: 3,7

DYM, ECX, ECY
przełożenie dyfra przedniego: 3,091
przełozenie centralnego na przód: 1,207
przełożenie centralnego na tył: 0,906
przełozenie dyfra tylnego: 4,111


I tak to wygląda...
Wszystkoe centralne są symetryczne (czyli dzielą moment obrotowy po 50%).