Strona 1 z 2
[D2 97 4.2PB
] Cieknący dyferencjał
: 06 mar 2015, 21:36
autor: kociol878
Ostatnio na kanale zauważyłem że tylny most gubi olej głównie od strony półosi. Pytanie do was czy opłaca się s nim wymieniać uszczelniacze? Czy ciężko wychodzą flansze? A może lepiej kupić używany most bo widzę, że są niedrogie. Jaki olej lać do dyfra?
: 06 mar 2015, 22:16
autor: beyer28
: 07 mar 2015, 15:56
autor: kociol878
Zna ktoś może wymiary uszczelniacza który idzie od strony wału. Przeszukałem tematy ale nic takiego nie znalazłem.
: 07 mar 2015, 17:03
autor: pb41ns
a prosze cie bardzo
od strony wału 45/75/10
od półosi prawy= lewy 45/60/8
elringa polecam
: 07 mar 2015, 20:16
autor: k44761
Ciężko wymienić te uszczelniacze od strony półosiek?
: 07 mar 2015, 20:58
autor: pb41ns
bardzo latwo, nie ma z tym żadnej sztuki
: 07 mar 2015, 21:03
autor: Gość
Na ośkach łatwizna ale od wałka to....weź odkręc te śrube...
: 07 mar 2015, 21:05
autor: pb41ns
wszystko da sie odkręcić ręczny zaciągnięty samochód na kołach pożądny klucz i pójdzie

: 07 mar 2015, 21:06
autor: Gość
pb41ns pisze:wszystko da sie odkręcić ręczny zaciągnięty samochód na kołach pożądny klucz i pójdzie

Niestety nie poszło. Probowałem tak 5 razy.
: 07 mar 2015, 21:09
autor: pb41ns
to klucz pneumatyczny
: 08 mar 2015, 08:06
autor: Gość
Wszystko padło tak siedzi ta nakretka. Jedyne co mi pozostało do wyspawac ramkę,wkrecić w nią dyfer,zablokowac i przykręcić do posadzki. Wtedy pójdzie...
: 21 mar 2015, 19:27
autor: kociol878
: 21 mar 2015, 20:14
autor: pb41ns
nie może być zły, a sprawdż czy na uszczelniaczu sprężynka nie zeszła
: 21 mar 2015, 20:16
autor: kociol878
Sprężynka jest.
: 21 mar 2015, 21:58
autor: karol208
Jeżeli zmierzyłeś flansze i jest 43 to uszczelniacz 45 nie będzie dobry. Chyba to dosyć logiczne.