Strona 1 z 1

[D2 95 2.8PB/LPG ] Rozdzielenie silnika z skrzynią automat

: 24 mar 2015, 18:00
autor: avatar25
Witam mam problem z rozdzieleniem silnika od skrzyni.
Skrzynia CMK 4HP
Czy mógłby ktoś sprawdzić w ETCE albo ELSAWIN ile śrub trzyma silnik ze skrzynią i czy coś oprócz śrub trzeba jeszcze odkręcić np. od koła zamachowego bo widziałem tam 3 śruby na torxa powyżej t50 miska dolna i górna jest zdjęta rozrusznik także i chyba 8 śrub mocujących i nie wiem co jeszcze go trzyma na miejscu podejrzenie pada właśnie na te torxy na kole zamachowym ale tego nie jestem pewien

: 24 mar 2015, 18:09
autor: ernesto
A czy konwerter odkręciłeś od koła zamachowego ?

: 24 mar 2015, 18:52
autor: avatar25
Tzn konwerter jest przykręcony do koła zamachowego tymi 3 torxami tak???
Skrzynia zostaje na miejscu silnik jest tylko do wyjęcia. Więc ten konwerter trzyma skrzynie i silnik razem tak???

: 25 mar 2015, 12:00
autor: Maroonio
Po odkręceniu konwertera będzie duuużo łatwiej oddzielić silnik od skrzyni :) Także odkręcaj te torxy a wszystko pójdzie gładko <okioki>