[D2 preFL ALL ] Regeneracja Dyferencjału(mostu)
: 25 sie 2015, 01:53
Szanowni.
Tag wybrałem pod siebie ale temat dotyczy wszystkich quattro. Nie przypominam sobie ani nie znalazłem niczego ciekawego,jezeli ktos widział prosze nakierować.
Problem dotyczy tylnego dyfra. Jak wiemy w wielu jak nie wiekszości przedliftów sa one juz zmęczone i maja spore luzy. Skutkuje to chamskim zachowaniem sie ASB szczególnie przy redukcji biegów i przy wrzucaniu wstecznego.
U mnie juz raz zmieniany sie wyluzował i z rozmowy z Markiemp750 ktory posiada podobne auto wynika że problem jest powszechny,także Paweł(szeryfish) ktory ma ostatnio okazje czesto mnie widywać stwierdził że luz na wale jest za duzy stad moja konsternacja.
Skrzynie biegow mam po remoncie kompleksowym a od jego czasu regularnie serwisowana i pracuje jak zegareczek ale niekulturalnie nawet jak na CMLa.
Wiele D3 ma tez problemy z tym dyfrem,miałcza,terkocza psuja się. uzywki to loteria a nowy w ASO ok jedyne 20tys zł do D3....
Dzis bede sie informował w znalezionych na necie firmach co do regeneracji owych dyfrów ale pytam was czy macie jakies z tym doświadczenie?? Możecie cos polecic albo okreslic jakieś mozliwości i ceny??
Tag wybrałem pod siebie ale temat dotyczy wszystkich quattro. Nie przypominam sobie ani nie znalazłem niczego ciekawego,jezeli ktos widział prosze nakierować.
Problem dotyczy tylnego dyfra. Jak wiemy w wielu jak nie wiekszości przedliftów sa one juz zmęczone i maja spore luzy. Skutkuje to chamskim zachowaniem sie ASB szczególnie przy redukcji biegów i przy wrzucaniu wstecznego.
U mnie juz raz zmieniany sie wyluzował i z rozmowy z Markiemp750 ktory posiada podobne auto wynika że problem jest powszechny,także Paweł(szeryfish) ktory ma ostatnio okazje czesto mnie widywać stwierdził że luz na wale jest za duzy stad moja konsternacja.
Skrzynie biegow mam po remoncie kompleksowym a od jego czasu regularnie serwisowana i pracuje jak zegareczek ale niekulturalnie nawet jak na CMLa.
Wiele D3 ma tez problemy z tym dyfrem,miałcza,terkocza psuja się. uzywki to loteria a nowy w ASO ok jedyne 20tys zł do D3....
Dzis bede sie informował w znalezionych na necie firmach co do regeneracji owych dyfrów ale pytam was czy macie jakies z tym doświadczenie?? Możecie cos polecic albo okreslic jakieś mozliwości i ceny??