[D2 95 4.2PB/LPG ] Temperatura oleju w skrzyni automatyczn
: 28 sie 2015, 10:34
Witam
bede przymierzał się do wymiany oleju i filtra, ale jakbyscie mogli mi doradzic to bardzo byłbym zobowiązany.
Otoż po pierwsze na VAG 02 Auto trans -> 08 -> 004 blok pozycja 1 nie mam temperatury tylko jakaś stała wartość, więc gdzie u mnie może pokazywac temperature oleju w skrzyni?
W bloku 001 i 006 jakaś temperature pokazuje ale szczerze to nie wiem jaką. Na VCDS, vag oraz polski vag 4.9 to samo pokazuje w tych blokach.
Druga sprawa olej miał podejrzewaną temperaturę 37 stopni i zdecydowanie wylewał się ze śruby kontrolnej, wycieków ze skrzyni nie zaobserwowałem.
Czyżby mogłby być nadmiar oleju? skrzynia podszarpuje i ostatnio z 2 na 1 bardzo odczuwalna zmiana w postaci takiego kopnięcia.
trzecia sprawa jak napełnić potem skrzynie olejem i ile powinno zejść mi go po spuszczeniu? z doświadczenia bo z ksiązki to napisane 3,5-4 L ale wiem ze w praktyce roznie to bywa.
Trzeba uzupełniac na odpalonym czy uzupełnić tyle ile zleciało z miski?
bede przymierzał się do wymiany oleju i filtra, ale jakbyscie mogli mi doradzic to bardzo byłbym zobowiązany.
Otoż po pierwsze na VAG 02 Auto trans -> 08 -> 004 blok pozycja 1 nie mam temperatury tylko jakaś stała wartość, więc gdzie u mnie może pokazywac temperature oleju w skrzyni?
W bloku 001 i 006 jakaś temperature pokazuje ale szczerze to nie wiem jaką. Na VCDS, vag oraz polski vag 4.9 to samo pokazuje w tych blokach.
Druga sprawa olej miał podejrzewaną temperaturę 37 stopni i zdecydowanie wylewał się ze śruby kontrolnej, wycieków ze skrzyni nie zaobserwowałem.
Czyżby mogłby być nadmiar oleju? skrzynia podszarpuje i ostatnio z 2 na 1 bardzo odczuwalna zmiana w postaci takiego kopnięcia.
trzecia sprawa jak napełnić potem skrzynie olejem i ile powinno zejść mi go po spuszczeniu? z doświadczenia bo z ksiązki to napisane 3,5-4 L ale wiem ze w praktyce roznie to bywa.
Trzeba uzupełniac na odpalonym czy uzupełnić tyle ile zleciało z miski?