[D2 ALL ] Czyżby skrzynia do remontu? Pomocy!!
: 24 lis 2015, 11:48
Witam. otóz dzisiaj rano wyjeżdzając z parkingu jak auto juz było ciepłe przy max skreconych kołach coś pstykło i wszsytkie biegi podświetliły sie i skrzynia weszła w tryb awaryjny.
Do tyłu jedzie normalnie.
Dziwne rzeczy dzieją sie inne:
- wszystkie zegary wariują jak stroboskopy
- świeci akumulator na Fis-sie
- włączają sie kontrolki ABS i ESP
- miga i wyje na czerowno na FIS czerwona kontrolka hamulców
Błedy jaki zczytałem
Silnik:
17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
17538 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
16518 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału
16947 Zasilanie systemu - wysokie napięcie
532 Przekaźnik przekładni - zła masa, niskie napięcie zasilania
18159 Zasilanie - napięcie zbyt wysokie
Po skasowaniu zawsze powraca bład 18159
Próbowałem jechać po skasowaniu i po ujechaniu do przodu kawałka znow tryb awaryjny??
Miał ktoś podobne szopki?
Szukać mechanika i nowej skrzyni?
Dodam że dzisiaj była pierwsza zimowa noc i dzień czyżby coś wspolnego?
Do tyłu jedzie normalnie.
Dziwne rzeczy dzieją sie inne:
- wszystkie zegary wariują jak stroboskopy
- świeci akumulator na Fis-sie
- włączają sie kontrolki ABS i ESP
- miga i wyje na czerowno na FIS czerwona kontrolka hamulców
Błedy jaki zczytałem
Silnik:
17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
17538 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
16518 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału
16947 Zasilanie systemu - wysokie napięcie
532 Przekaźnik przekładni - zła masa, niskie napięcie zasilania
18159 Zasilanie - napięcie zbyt wysokie
Po skasowaniu zawsze powraca bład 18159
Próbowałem jechać po skasowaniu i po ujechaniu do przodu kawałka znow tryb awaryjny??
Miał ktoś podobne szopki?
Szukać mechanika i nowej skrzyni?
Dodam że dzisiaj była pierwsza zimowa noc i dzień czyżby coś wspolnego?