Strona 1 z 1

[D2 98 4.2PB/LPG ] Patent na odkrecenie wlewu w tylnym mos

: 31 lip 2016, 18:45
autor: Bugalon
Ktosm ma jakis patent na odkrecenie wlewu i spustu w tylnym moscie. Tak zapieczone mam to że niczym ruszyc tego nie moge. Stuknąć mlotkiem przy wlewie nawet nie ma jak, bo zamachu nie ma jak wziac. Nic sie nie dzieje, most chodzi normalnie ale olej bym chcial zmienic tylko nie chce czegos pourywac a na metrowej rurce na kluczu ani drgnie.

: 31 lip 2016, 18:51
autor: Gość
bieresz śrube jakąs duża i odcinasz tak by dospawać do tego korka na zywo i złapac konkretnym kluczem. Robiłem tak raz jak sie zesrał imbus. Potem patent był lepszy jak ori.

: 31 lip 2016, 19:13
autor: Bugalon
Znaczy patent krecenia na hama rozmiem nie narobi biedy? Nie chce tego z gwintem wykrecic razem, bo potem beda klopoty :)

: 31 lip 2016, 20:43
autor: Gość
Wojtuś pukałem cudowałem...kupa. poszukalim my śruby chyba 12-14 z dużym łbem na klucz np 22 i przyspawalim my to jak się dało. Ostygło to ale zarazem podgrzało dobrze gwint i ładnie sie odkręciło. Potem dokończysz taki spawik i bedzie juz o wiele lepszy korek. odkrecalim na chama to fakt ale tam jest sporo gwintu nie jakis drobniutki. Inaczej co możesz zorbic to wylac i wyjac dyfer i wlac spustem.

: 01 sie 2016, 07:43
autor: karol208
Tak jak Apophis, mówi spawanko, też tak miałem.
Przy spawaniu po naprężeniach korek odkręcił się bajecznie.

: 01 sie 2016, 13:13
autor: Bugalon
dobra, sprobuje tigiem w ogole ten korek troche nagrzac, jak temperatury złapie to moze odpusci, bo imbus cały czas mam cały - nie obrobiłem go bo za mądry jestem na to, zeby na hama ciągnąć :D

: 01 sie 2016, 21:08
autor: danishow
W firmie zrobiłem specjalny klucz na takie śruby spustowe, odciąłem od imbusa 1,5-centymetrowy kawałek i przyspawałem go na końcu płaskownika 5x30mm o długości ponad 50cm. Od tamtej pory nie mamy problemu z odkręcaniem takich śrubek ;)