Strona 1 z 1
[D2 FL ALL
] Zmiana automatu ECZ na manual DGV
: 01 lis 2016, 20:57
autor: michalwruszak
Witam
Jako ze stałem się posiadaczem skrzyni DGV z S8 z kompletem pedałów i wybierakiem ,chciałbym uzyskać porady jakie komponenty typu koło dwumasowe/jednomasowe - sprzęgło, tylny most będą właściwe do AQF 40V
Wszelkie inne informacje mile widziane , zachęcam do komentarzy
: 01 lis 2016, 21:16
autor: danishow
Michał, tak szczerze ...co jest powodem swapu na manuala ?
: 01 lis 2016, 21:19
autor: michalwruszak
Atrakcyjna cena zakupu tego zestawu o którym pisałem wyżej - zawsze to jakaś ciekawa alternatywa , pokonuje w ciągu roku małą ilość km , nie robię jakiś mega długich tras więc mieszanie biegami nie będzie mi jakieś mega straszne .
: 02 lis 2016, 00:01
autor: Gość
Michale...odsyłam do tematu mojego swapa.
Skrzyniaz łapami ,wybierak,pedały,wał dłuższy bądź jego przerobienie,półośki,wysprzeglik i sprzęgło z zamachem tu najpewniej z 2.7bit, dekor,mieszek gała(mały problem jak nie zalezy na oryginale) dyferencjał od S8 manuala czyli kompatybilny z przełożeniem tej skrzyni i na końcu hybryda softu ecu.
Nowe oleje do wyżej wymienionych i jedziemy.
: 21 lis 2016, 20:50
autor: michalwruszak
Dobrym pomysłem będzie zmiana kolektora ssącego z S8 D2 Lift przy zmianie skrzyni na manual ? Posiadam soft od S8 z manualną skrzynią który mogłby być zastąpiony za AQF
Nie oczekuje żadnych zmian w mocy , chce tylko dopasować silnik do samego softu - zmienne fazy rozrządu w S8 są inne jak w A8
Półośki kupione
Pozostaje tylko teraz dopasowanie koła zamachowego i sprzęgła pod silnik 40V
: 21 lis 2016, 21:20
autor: adrian949
Silnik od A8 nie będzie chodził dobrze na sofcie z S8.
: 21 lis 2016, 21:23
autor: michalwruszak
Nawet po zmianie kolektora ssącego na taki z S8 ? Może rzeczywiście - w S8 inne wałki inne dzwigienki zaworowe
Szkoda tylko bo mam soft gotowy od S8 manuala którego nie byłoby trzeba przerabiać