[D2 98 4.2PB ] Jak to jest z tym Lock upem.
: 13 lut 2017, 11:47
Witam, jak w temacie, zrobiłem trochę km swoim pierwszym automatem, i mam parę spostrzeżeń odnośnie ASB. Czytałem inne posty odnośnie lockupu i coś tam się dowiedziałem, a teraz ja mam pytania. Jak to jest właściwie z tym Lockupem, jak jadę z prędkością 40-80km/h, bez gazu, i mam x obrotów, to po naciśnięciu na gaz wzrosną one o 200-300 obr po czym spadną o 150 i czuć, że auto ciągnie, to właśnie w tym momencie jest włączany lockup? Adekwatnie jak puszczę gaz, to obroty spadną o te 150obr powiedzmy.
Pytanie nr.2 Czy przy puszczonym gazie hamowanie silnikiem odbywa się cały czas na 3,4,5, czy tylko na 5? U mnie jest tak, że, gdy rozpędzę się powiedzmy do 100km/h na 5, puszczę gaz, to spalanie mam 0l/100, ale tylko do momentu kiedy prędkość spadnie do 70km/h, poniżej czuć, że coś odpuszcza i auto przestaje hamować silnikiem tak jak wcześniej i spalanie robi się powiedzmy 3-4l/100, to oznacza że wtedy lockup odpuścił?
Dzięki za sugestie z góry!
Pytanie nr.2 Czy przy puszczonym gazie hamowanie silnikiem odbywa się cały czas na 3,4,5, czy tylko na 5? U mnie jest tak, że, gdy rozpędzę się powiedzmy do 100km/h na 5, puszczę gaz, to spalanie mam 0l/100, ale tylko do momentu kiedy prędkość spadnie do 70km/h, poniżej czuć, że coś odpuszcza i auto przestaje hamować silnikiem tak jak wcześniej i spalanie robi się powiedzmy 3-4l/100, to oznacza że wtedy lockup odpuścił?
Dzięki za sugestie z góry!