Witam
Na filmiku słychać wycie ze skrzyni tylko wystarczy dołożyć nogę do gazu w przedziale od 70 do 120km/h
Reszta dzwieków to przypadkowe nierownosci jezdni. Jadac na 2 czy na 4 z ta sama predkoscia nie zmienia czestotliwości dzwieku.
Miał ktoś tak ? Co to może tak wyć
: 27 mar 2017, 19:46
autor: danishow
W skrzyni jest mnóstwo łożysk i każde z nich może dawać takie odgłosy, ja stawiam na przedni dyfer. Sprawdź poziom oleju i czy przypadkiem nie masz tam jakiegoś wycieku.
: 27 mar 2017, 19:52
autor: chicken20091986
Dyfer zmieniałem i dalej wyje . A może to być hydrokinetyka sprzęgła?
: 27 mar 2017, 20:04
autor: danishow
chicken20091986 pisze:A może to być hydrokinetyka sprzęgła?
Raczej nie, któreś z łożysk ewidentnie napitala .
I pytanko z innej beczki, dyfer wymieniałeś na zamontowanej skrzyni? Dużo było z tym roboty? Pytam ponieważ chcę u siebie zmienić na krótsze przełożenie
: 27 mar 2017, 20:50
autor: chicken20091986
Nic trudnego w 4hp24a CML dojście jest od prawego koła jedyne co musimy odkręcić to wydech ten kawałek rury od kolektora wydech do kat. dalej to już tylko śrubki .
: 27 mar 2017, 22:22
autor: Ukaniu
Jak dokonałeś regulacji położenia wałka ataku i koła talerzowego?
To są dobrane pary z grawerowanymi numerami par i korekcjami ustawień od nominału. Tolerancja ustawienia ataku to ZTCP 0,05 mm
Precyzja = cichobieżność.
: 28 mar 2017, 06:17
autor: chicken20091986
Ukaniu pisze:Jak dokonałeś regulacji położenia wałka ataku i koła talerzowego?
To są dobrane pary z grawerowanymi numerami par i korekcjami ustawień od nominału. Tolerancja ustawienia ataku to ZTCP 0,05 mm
Precyzja = cichobieżność.
Nic nie dobierałem wymontowałem ze swojej starej skrzyni i po montarzu nic się nie zmieniło . Tak że nic nie odbiega od nominału.
: 28 mar 2017, 07:37
autor: Ukaniu
Sprawdziłeś ślad pracy zębów farbą?
Zmierzyłeś wysokość starego mechanizmu różnicowego co by choć wiedzieć, że on w łożyskach obudowy nie jest skrajnie za ciasny/luźny?
: 28 mar 2017, 09:35
autor: chicken20091986
Ale się tego mechanizmu czepiłeś przecież ci pisałem że to nie on wyje . Stary nie wył w starej skrzyni a po jego montarzu nic sie nie zmienilo. Szukam innej przyczyny
: 28 mar 2017, 10:04
autor: Ukaniu
Czepiam się bo robisz to źle. Potem kto przeczyta i będzie wymieniał koła talerzowe przedniego dyfra na zasadzie weź i przełóż.
No chyba, że ja nadal nie rozumiem tej Twojej procedury.
: 28 mar 2017, 11:05
autor: krzychu22.p1i
Najlepiej takie rzeczy wymieniac kpl a potem podkladki regulacyjne. Tylko nowy uszczelniac wałka atakujacego kosztuje tyle co demontaz skrzyni.
: 28 mar 2017, 12:34
autor: karol208
chicken20091986 pisze:Ale się tego mechanizmu czepiłeś przecież ci pisałem że to nie on wyje . Stary nie wył w starej skrzyni a po jego montarzu nic sie nie zmienilo. Szukam innej przyczyny
Wałek został stary i korpus został stary. Jezeli też łożyska wymieniałeś to podkładki pod łożyska trzeba dobrać. Zrobić to jest bardzo cięzko , tak aby dobrze hulało.
: 29 mar 2017, 09:25
autor: chicken20091986
Spróbuje tylny dyfer sprawdzić bo mocno wali po dodaniu gazu
: 29 mar 2017, 15:53
autor: marekp750
Ukaniu pisze:Czepiam się bo robisz to źle. Potem kto przeczyta i będzie wymieniał koła talerzowe przedniego dyfra na zasadzie weź i przełóż.
No chyba, że ja nadal nie rozumiem tej Twojej procedury.
Ukaniu dobrze pisze. Wypozycjonowanie bebechów dyfra nie jest takie proste.
Wymiana samych podkładek to też nie jest kompletna procedura.
By zrobić to dobrze to jest sporo zabawy. Sporo ćwiczyłem na dyfrach w jeep'ach.
DANKI itp. sprawy.
: 29 mar 2017, 16:39
autor: chicken20091986
Nie twierdzę że nie ma racji co do wymiany lub podmianki na inny z innej skrzyni . Lecz szukam elementu który tak wyje . A nie jest to dyfer przedni! ponieważ po montażu drugiego tak jaki i przed wycie występuje nadal i nic się nie zmieniło.