Strona 1 z 3

[S8 D2 99 ] Wibracje przy 110-140 km/h

: 19 lip 2019, 17:44
autor: Kosmy
Wymieniłem w aucie n/w rzeczy a wibracje w przedziale 110-140 km/h występują dalej :
1. Wszystkie piasty plus łożyska
2. 4x przeguby wewn. oraz zewn.
3. Wyważenie wału plus podpora wału
4. Tylny dyfer i Torsen
5. Amortyzatory plus zawieszenie przód i kilka tulei tył
6. Felgi i opony nowka sztuka Bimoto plus ps4 Btw. Felga na d2 wymiata 😀
7. Wózek na dobrych tulejach.

Ogólnie wszystko co sie obraca, a niektóre rzeczy profilaktycznie.

Została tylko skrzynia ...
powyżej przedziału wymienionego samochód jedzie jak po stole. Jest to tak wkur... że nie macie pojęcia tym bardziej, że Babcia jeździ 50 tys rocznie.

: 19 lip 2019, 21:36
autor: gtfan
Przedni dyfer zostaje.

: 12 wrz 2019, 14:20
autor: Kosmy
Właśnie 😭 tego nie da się naprawić, a skrzynie mam po remoncie. Zrobione 90k kilometrów.

[ Dodano: 2019-09-12, 14:20 ]
Wymieniłem przedni dyferencjał wraz z trzema łożyskami. Wibracje dalej są, ale o mniejszej amplitudzie. Czasami nasilają się na zakrętach. Nie ma już pomysłów ...

: 12 wrz 2019, 16:37
autor: Miś
Maglownice sprawdzales?poduszki na skrzyni i silniku?

: 31 paź 2019, 17:25
autor: Kosmy
Poduszki sprawdzane, Maglownica po regeneracji ale chyba wymienię ją na inną, ale już nie daje do regeneracji.

[ Dodano: 2019-10-31, 17:25 ]
Maglownica wymieniona wibracje jak były tak są. Wymieniłem ponownie wał ... dalej kibel.

: 31 paź 2019, 17:55
autor: pb41ns
a poduszki sanek z przodu i tyłu?
bo morze być też tak że to od konwertera, na postoju odpal silnik i pomału dodawaj gazu

: 31 paź 2019, 18:04
autor: Kosmy
Poduszki sanek z przodu były w porządku z tylu nie wiem.
Konwerter mam nowy robiłem skrzynie w Teomotors.
Dodawanie gazu delikatne ... co ma mi to pokazać ? Jaśniej Panie 😀

: 31 paź 2019, 18:42
autor: pb41ns
wibracje jakie będą , i czy wogule jakieś będą występowac, przed wymianą konwertera miałem w granicach 2000 obr wyczuwalne drgania

: 31 paź 2019, 21:06
autor: Ukaniu
A prostoliniowość ustawienia wału sprawdzona i wyregulowana?

Z ciekawości - w jaki sposób dobrano wszystkie podkładki regulacyjne przy wymianie kół dyferencjału?

: 31 paź 2019, 21:15
autor: garbos
Widzę że masz LPG. Czy na PB i na LPG są takie same drgania??

: 01 lis 2019, 17:07
autor: Miś
Jak przy wymianie dyfra przedniego, to na drugiej flanszy też łożysko wymieniłeś?Masz na fakturze wyszczególnione jakie części były wymieniane w skrzyni przy tej naprawie ?często warsztaty asb ,,remontami,, nazywają wymienienie uszkodzonej czesci i to wszystko od cały remont.Sprzeglo czy to nowe czy regenerowane też może mieć wadę tym bardziej w tych czasach gdzie bardzo dobra jakość materiałów i uslug zastała już pogrzebana w kartach historii.Tarcze hamulcowe sprawdzone masz ?Jak się przegrzeja też mogą przekazywać bicie na bude.

: 02 lis 2019, 19:34
autor: Kosmy
Ukaniu pisze:A prostoliniowość ustawienia wału sprawdzona i wyregulowana?

Z ciekawości - w jaki sposób dobrano wszystkie podkładki regulacyjne przy wymianie kół dyferencjału?
Prostoliniowość wału ustawiona na oko. Podkładek regulacyjnych nie używałem bo wymieniałem dyfer ten z układem planetarnym plus 3 łożyska. Zero luzu na prawej flanszy ruszając półosią.

[ Dodano: 2019-11-02, 19:32 ]
garbos pisze:Widzę że masz LPG. Czy na PB i na LPG są takie same drgania??
Tak

[ Dodano: 2019-11-02, 19:34 ]
Miś pisze:Jak przy wymianie dyfra przedniego, to na drugiej flanszy też łożysko wymieniłeś?Masz na fakturze wyszczególnione jakie części były wymieniane w skrzyni przy tej naprawie ?często warsztaty asb ,,remontami,, nazywają wymienienie uszkodzonej czesci i to wszystko od cały remont.Sprzeglo czy to nowe czy regenerowane też może mieć wadę tym bardziej w tych czasach gdzie bardzo dobra jakość materiałów i uslug zastała już pogrzebana w kartach historii.Tarcze hamulcowe sprawdzone masz ?Jak się przegrzeja też mogą przekazywać bicie na bude.
Musiałbym sprawdzić co miałem wymieniane. Tarcze przód nowka sztucka ebc gładkie plus hawk performancem. Nie doprowadzam do przegrzewania tarcz.

: 03 lis 2019, 10:51
autor: krisker
Nowe opony nie gwarantują braku bicia. Sam się władowałem w nówki klebera i się teraz bujam. Na jakichś zjechanych trzyletnich oponach zero bicia, na nowych dramat (mimo wyważania).

: 03 lis 2019, 12:26
autor: pb41ns
dokładnie , potwierdzam, mnie na szczęście wymieniono na komplet bez wad i wibracje ustały

: 04 lis 2019, 07:25
autor: Kosmy
krisker pisze:Nowe opony nie gwarantują braku bicia. Sam się władowałem w nówki klebera i się teraz bujam. Na jakichś zjechanych trzyletnich oponach zero bicia, na nowych dramat (mimo wyważania).
Na 3 kompletach opon to samo. Goodyear, Michelin, Nexen