Strona 1 z 1

[D2 96 3.7PB/LPG ] Szarpanie na postoju automat

: 07 paź 2019, 16:09
autor: szpasol
Hej. Mam Od dłuższego czasu taki problem. Skrzynia zachowuje się normalnie podczas jazdy. Jednak na postoju czasami podczas wrzucania R lub D następuje dość spore szarpniecie. Co najdziwniejsze raz jest idealnie wchodzą biegi jak w maselko a czasami właśnie jest pewne szarpniecie.
Poduszki skrzyni nowe.

: 08 paź 2019, 10:47
autor: sasquatch
sprawdź przednią poduszkę dyferencjału. W mojej S-ie się rozleciała i szarpało przy włączaniu R lub D na postojuObrazek

: 08 paź 2019, 10:49
autor: szpasol
Ale to chyba by było za każdym razem?

: 09 paź 2019, 10:33
autor: sasquatch
Nie za każdym, czasami szarpało w zależności od tego jak się poduszka ułożyła w resztkach gumy.

: 09 paź 2019, 13:09
autor: szpasol
Nr tych gum masz może?

: 09 paź 2019, 13:31
autor: Adam
4D0 599 381 E

: 10 paź 2019, 06:27
autor: sasquatch
Guma nie do zdobycia nigdzie. Ja dorabiałem poliuretanową na zamówienie w Olkuszu.
Wymiary tulei:
- średnica zewnętrzna 70mm
- szerokość 42mm

Wymiary trzpienia:
- średnica zewnętrzna 30mm
- średnica otworu przelotowego 10,2mm
- długość 58mm


Prawdopodobnie będzie pasowała ta tuleja https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Prze ... ./23110441

: 10 paź 2019, 12:54
autor: krisker
Najpierw sprawdź tę poduszkę. Jeśli faktycznie jest naderwana, to ją oczyść, odtłuść i wypełnij wszystkie wolne przestrzenie klejem do szyb (daj mu później czas na wyschnięcie). Jeśli będzie wyraźna poprawa, to możesz się rozglądać za nową poduszką.

: 11 paź 2019, 23:27
autor: szpasol
Dzięki za rady!

[ Dodano: 2019-10-11, 23:27 ]
Zauważyłem też ze jeszcze czasem z postoju na r dźwignia stawia większy opór i wtedy jest największe szarpniecie.
Poduchy wskazanej jeszcze nie sprawdzałem.

: 14 paź 2019, 08:38
autor: krisker
Jeśli ciężko idzie z P na R, to raczej źle parkujesz na pochyłościach i zwiększasz ilość opiłków w skrzyni ;)

: 14 paź 2019, 11:06
autor: szpasol
Najpierw zaciąga ręczny. Chyba ze jeszcze coś 😉

: 14 paź 2019, 14:01
autor: krisker
Prawidłowo ;) To stuknięcie może też być spowodowane sumą luzów na przegubach, krzyżakach i wewnątrz skrzyni i mostów. Będąc po samochodem sprawdź, jak wygląda sytuacja przy każdej półosi i przy wale.