[D2 '95 4,2 PB/LPG] Sprzęgło hydrokinetyczne (4hp24a)
: 20 gru 2010, 20:35
Witam.
Mam pytanie jakie są objawy zużytego sprzęgła hydrokinetycznego?
Na 4 biegu gdy zapnie Lock up (nie wiem czy poprawnie to piszę) gdy puszczę pedał gazu auto zaczyna tak jakby bujać się w przód i tył (coś jakby nie palił na wszystkie gary).
Odczytałem dziś błędy silnika:
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
przekroczona wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY
1088 Dopasowanie mieszanki 2
przekroczona wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY
17915 Regulacja wolnych obrotów - dolna wartość graniczna
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Niedawno wymieniłem jeden moduł zapłonowy oraz świece. Czy wina to kończącego się sprzęgła czy może czegoś innego np. przepływomierza ? Oglądałem w Vagu w blokach pomiarowych pomiary sond i przepływomierza ale nie znam się na tym czy wskazania są dobre.
Proszę o jakieś sugestie.
Mam pytanie jakie są objawy zużytego sprzęgła hydrokinetycznego?
Na 4 biegu gdy zapnie Lock up (nie wiem czy poprawnie to piszę) gdy puszczę pedał gazu auto zaczyna tak jakby bujać się w przód i tył (coś jakby nie palił na wszystkie gary).
Odczytałem dziś błędy silnika:
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
przekroczona wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY
1088 Dopasowanie mieszanki 2
przekroczona wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY
17915 Regulacja wolnych obrotów - dolna wartość graniczna
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Niedawno wymieniłem jeden moduł zapłonowy oraz świece. Czy wina to kończącego się sprzęgła czy może czegoś innego np. przepływomierza ? Oglądałem w Vagu w blokach pomiarowych pomiary sond i przepływomierza ale nie znam się na tym czy wskazania są dobre.
Proszę o jakieś sugestie.