[D2 01 4.2PB ] Kick Down - Możliwość włączania i wyłączani
: 18 cze 2011, 16:35
Witam
Ostatnio zainteresowałem się tematem kick downa, zastanawiało mnie jak on działa.
Szukałem opisu w książce serwisowej ale niestety nic bardziej szczegółowego nie było, wczoraj kolega mi powiedział że czasami się je reguluje kręcąc tym "guziczkiem" na dole, właśnie u siebie zauważyłem że miałem przekręcone pokrętło w lewo, i jak jeździłem to po depnięciu przewaznie z 2 tys obrotów przeskakiwał na 3-3,5 teraz jak przełączyłem pokrętło na prawo to wskakuje mi ponad 4 tys obrotów po depnięciu, czy to możliwe że można go włączać i wyłączać ? Albo ewentualnie nastawiać jakieś dwa rodzaje trybów ?
Dodam jeszcze bo właśnie testowałem, i przycisk po przekręceniu w lewo wciska się leciutko ale nie ma tego efektu wysokich obrotów maks 3 tys. Jak go przełączę w prawo to wciska sie go dużo ciężej ale za to efekt jest w redukcji biegów natychmiastowy. A może w tej lewej pozycji on mi nie dziła tak jak powinien ?
Ostatnio zainteresowałem się tematem kick downa, zastanawiało mnie jak on działa.
Szukałem opisu w książce serwisowej ale niestety nic bardziej szczegółowego nie było, wczoraj kolega mi powiedział że czasami się je reguluje kręcąc tym "guziczkiem" na dole, właśnie u siebie zauważyłem że miałem przekręcone pokrętło w lewo, i jak jeździłem to po depnięciu przewaznie z 2 tys obrotów przeskakiwał na 3-3,5 teraz jak przełączyłem pokrętło na prawo to wskakuje mi ponad 4 tys obrotów po depnięciu, czy to możliwe że można go włączać i wyłączać ? Albo ewentualnie nastawiać jakieś dwa rodzaje trybów ?
Dodam jeszcze bo właśnie testowałem, i przycisk po przekręceniu w lewo wciska się leciutko ale nie ma tego efektu wysokich obrotów maks 3 tys. Jak go przełączę w prawo to wciska sie go dużo ciężej ale za to efekt jest w redukcji biegów natychmiastowy. A może w tej lewej pozycji on mi nie dziła tak jak powinien ?