Strona 1 z 1

[D2 01 3.3TDI ] Problem z przepływkami

: 06 gru 2011, 00:59
autor: niki
WITAM!!

MAM AUDI A8 3.3TDI OD WAKACJI STOI W WARSZTACIE DOKŁADNIE NIE OPISZE CO WYSWIETLA ZA BŁĄD ALE OPISZE WAM W SKRÓCIE CO JĄ BOLI I CO POWIEDZIAŁ MECHANIK
A WIEC OBIAWY SA TAKIE PO OSTRYM RUSZANIU AUDI BARDZO POWOLI SIE ROZPĘDZA I NIE PRZYSPIESZA JEŚLI UJME NOGĘ Z GAZU CHOĆ Z 5mm I WCISNE SZYBKO W DECHĘ AUDI DOSTAJE KORBY ZAPIERDZIELA JAK SZALONA ALE OSTRO KOPCI KOPCI TAK STRASZNIE ZE NIC NIE WIDAĆ NIE TAK JAK NORMLNIE ZE PRZY PRZYSPIESZENIU WCIŚNIE SIE GAZ DELKIATIE PRZYKOPCI I JEST SPOKUJ ,TU TAK NIE JEST .

MECHANIK PODŁĄCZYŁ KOMPUTER I STWIERDZIŁ ZE SIEDZI PRZELYWKA WIEC KUPIŁEM 2SZT NOWE ALE NIESTETY OBIAWY SA TAKIE SAME KOMPUTER POKAZUJE BRAK KOMUNIKACJI Z JEDNEJ Z PRZEPŁYWEK , PAN MECHANIK POWIEDZIAŁ ZE JEDYNIE CO MOŻE ZROBIĆ TO RYĆ W INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ BY SPRAWDZIĆ CZY NIE JEST GDZIEŚ USZKODZONA WIĄZKA KABLI SZCZERZE MÓWIĄC BRAK MI SIŁ ALE W MOIM REJONIE NIE MA MECHANIKÓW KTÓRZY BY SIE PODJELI NAPRAWY MOJEJ A8 I MIJA MIESIĄC ZA MIESIĄCEM A AUDI STOI W KRZAKACH BO PAN ELEKTRYK NIE MA CZASU PODEJŚĆ DO TEMATU !!:(

MOŻE KTOS MI POMOŻE W PROBLEMIE NAJLEPIEJ JAK BY KTOŚ PODAŁ ADRES DO KOGOŚ KTO NAPRAWDĘ ZAJMIE SIE TEMATEM PROFESJONALNIE I BEZ ZADYCH KOMBINACJI


Z GÓRY DZIEKI WIELKIE

: 06 gru 2011, 07:11
autor: pioter
Coś Ci się wcisnęło .

: 06 gru 2011, 11:39
autor: mdamian
wyłącz Caps Lock i nie krzycz ;-)

: 06 gru 2011, 15:48
autor: czaszkin77
Jeśli wimieniłeś przepływki i nic nie pomogło to jakie są odczyty z kompa jakie błędy wywala czy mechanik sprawdzał ciśnienie doładowanie turbiny czy czasem jedna nie jest zatarta wtedy też będzie wyrzucało błąd przepływki i auto będzie kopcić,Kolego podałeś lokalizację Rzepin jakie to województwo

: 06 gru 2011, 18:54
autor: Lechu
nieszczelność dolotu ?

: 02 sty 2012, 23:24
autor: ravi
W moim audi bylo to samo! slabo startowalo + plus kopcenie . kiedy lekko odejmowalo sie gazu to szła jak strzala! mechanicy walczyli z nia miesiac. wgrywali oryginalna mape , wszystkie doloty sprawdzone, nowe przeplywki, czujniki turbin (sprowadzane z niemiec i holandi:O ) i dalej to samo. w koncu okazalo sie ze turbiny przeładowywaly i trzeba bylo je wyregulowac.. i auto zaczelo normalnie jezdzic tyle ze dalej kopcilo;p tu juz wtryski. regenracja w boshu w w-wie. okazalo sie ze polowa szmelc 500zł za jednego a ze nie jest ich malo to sie nazbieralo troche ;p no ale zrobilem juz 3tys km i jest spoko. moc jest i nie kopci (wiadmo przy kickdownie maly klab sie wyłoni ale to w koncu DIESEL)

pozdrawiam!