Strona 1 z 1
[D2 00 3.3TDI
] Gdy szybko jadę to szarpie
: 24 gru 2011, 15:01
autor: SamackA8
Siemanko. Mam pytanko, gdy jadę szybko to moja a8 szarpie, jest to wyczuwalne i denerwuję mnie to. Podobno coś z dyferencjałem, ale wolę się was zapytać. Gdy jadę nią spokojnie, nie szybko po mieście to normalnie jedzie wszystko ok, ale gdy wjadę na średnicówkę i dam czadu to szarpię. Proszę o pomoc i wesołych świąt
: 24 gru 2011, 16:09
autor: eloallxp
hmm ale jak szarpie ?? po przyhamowaniu ?
: 24 gru 2011, 16:14
autor: SamackA8
eloallxp pisze:hmm ale jak szarpie ?? po przyhamowaniu ?
Normalnie jak daję więcej gazu to tak szarpie tak jakbym leciutko naciskał hamulec i puszczał naciskał i puszczał, ale tylko jak szybko jade, jest to wyczuwalne ale nie aż tak, więc ten hamulec baaardzo lekko
: 25 gru 2011, 13:09
autor: paulaxxxd
a tarcze nie obcierają? Może zbieżność?
: 25 gru 2011, 23:31
autor: sylwekr
A czy na pewno szarpanie od przeniesienia napędu, a nie od silnika ? Szarpanie na każdym biegu ? Na postoju jak wkręcasz na obroty, to obroty płynnie rosną. Przy szarpaniu jakieś odgłosy itp ?
: 26 gru 2011, 23:11
autor: PEPOL D2
Z tego co wiem skrzynia biegów w A8 D2 lubi przyzwyczajać się do własciciela jak pies.
Był podobny temat na forum-poszukaj.
Myślę że nie masz żadnej wady.
Ale jak komp po wyjezdzie z salonu zaprogramował pierwszą jazde Helmuta z Niemczech to tak będzie przeżucać skrzynia.
Myśle że pamięć skrzyni pamięta pierwszego jej posiadacza. W a8 to wielki błąd-ale mam nadzieje można to chyba zresetować
: 28 gru 2011, 08:56
autor: 123mielony
SamackA8 a zaświecają się jakieś kontrolki?
: 29 gru 2011, 12:58
autor: Para
Czy, im więcej dodasz gazu, to tym bardziej czuć szrpnięcia ?skazówka obrotomierza faluje w górę i w dół ?
: 07 sty 2012, 18:38
autor: Dudziek
Witam.
Dolaczam sie do tematu..
Mam podobny problem falujace obroty ( pomiedzy 1,2-2 tys. ) i kolejnym problemem sa drgania, lekkie szarpniecia ( chyba skrzyni biegow ) jak juz silnik nabierze optymalnej temperatury i jak lekko dodam gazu mniej wiecej 1,4 tys. obrotow do 2 tys. sa odczuwalne wyzej opisane " problemy ".
z Gory dzieki za pomoc :->
: 08 sty 2012, 22:55
autor: FOSS
Dudziek pisze:Mam podobny problem falujace obroty ( pomiedzy 1,2-2 tys. ) i kolejnym problemem sa drgania, lekkie szarpniecia ( chyba skrzyni biegow ) jak juz silnik nabierze optymalnej temperatury...
Moim zdaniem do wymiany będzie sprzęgło hydrokinetczne - pojedź do warsztatu zajmującego się naprawą automatów.
: 09 kwie 2012, 10:55
autor: Klara
Dudziek, Witam, jak kolego rozwiazałes ten problem ,bo teraz u mnie falują obroty,i szarpię silnikiem właśnie przed 2 tys/obr a pozniej jest spokój ,,,wcześniej nie wiem jak było,bo nie dawno kupiłem te auto !
proszę o pomoc //??
: 09 kwie 2012, 11:05
autor: szeryfisch
foss ma racje, stawiam na wysmigane sprzeglo hydrokinetyczne. Lock-up nie dziala. Co gorsza, moze sypac wiorami do skrzyni.