Strona 1 z 2

[D2 00 3.3TDI ] Nie chce odpalic

: 08 kwie 2012, 19:38
autor: eloallxp
Witam kolegów

pierwszy raz od roku posiadania tego auta moja ósemka totalnie zdechła. Nie idzie jej odpalic kręci ale nie odpala ,wcześniej jeszcze odpalała w zime potem zaczeła kapryśic raz odpaliła raz nie a teraz zaniemówiła całkowicie. Stoji już trzeci dzień a ja nie wiem do kogo ją zaprowadzic bo nikt nie chcę się podjąc . moje pytanie brzmi ,,Czy mógł stracic kompresje ? , Czy może są to objawy wtrysków ?? , nadmienie że przy 90 stopniach też nie było mocnych żeby go odpalic , jeśli ktoś z kolegów mógł by mi podpowiedziec co z tym robic był bym wdzięczny

Pozdrawiam

: 08 kwie 2012, 19:49
autor: tomek87g
na początek podpiąć pod kompa i odczytać błedy

: 08 kwie 2012, 19:54
autor: eloallxp
tomek87g,
Były 3 błędy związane z paliwem ale elektronik skasował i powiedział że były sporadyczne

: 08 kwie 2012, 20:36
autor: tomek87g
a kody tych błedów pamietasz?
przy kilkukrotnym dłuższym kręceniu rozrusznikiem powracały te błedy?

: 08 kwie 2012, 20:48
autor: eloallxp
własnie mi się wydaje że to od tego długiego kręcenia

: 08 kwie 2012, 21:05
autor: tomek87g
ale co od długiego krecenia ,błędy?

: 08 kwie 2012, 21:14
autor: eloallxp
tak tak chodzi mi o błędy , a nie mam pojęcia co mu jest

: 08 kwie 2012, 21:21
autor: tomek87g
kolego podaj jakie to były błędy! ,bo nie mam szklanej kuli żeby Ci wywróżyć co mu jest i co ewentualnie dalej z tym robić,z tego co na razie podałeś to może to być pierdółka a równie dobrze poważna awaria silnika.

: 08 kwie 2012, 22:07
autor: eloallxp
kolego nie wiem jak. ale jak trzeba to mechanik go odpala , jutro podam błędy bo go zapytam

: 08 kwie 2012, 23:20
autor: szeryfisch
imho brak cisnienia na listwie. Kody bledow niezbedne...

: 08 kwie 2012, 23:36
autor: eloallxp
kolego szeryfish brak ciśnienia na listwie czyli to co się spodziewałem wtryski do wymiany ?

: 09 kwie 2012, 10:24
autor: Lechu
eloallxp, nir próbuj wróżyć z fusów. Podaj nr błędów to może się uda coś wymyślić.

: 11 kwie 2012, 19:03
autor: sławek 36
kolego niedawno o tym pisałem że w modelach 3.3 tdi często pada zawór rozdzielacza paliwa (u mnie tak było :/ ) to jest to urządzonko jak podniesiesz maskę i osłonę znajduje się przed tobą http://moto.allegro.pl/audi-a8-3-3-tdi- ... 57431.html na zdjęciu brakuje rozdzielacza po prawej stronie a po lewej czujnika ale tak wygląda sam rozdzielacz żeby być pewnym że to zawór lub czujnik ( u kolegi padł czujnik) najlepiej niech mechanik zmierzy ciśnienie paliwa za pompą i za rozdzielaczem u mnie za rozdzielaczem 50atm a za pompą 500atm oczywiście może być całkiem inna przyczyna u ciebie (może być pompa :/ )ale najszybciej i najtaniej jest sprawdzić tak jak pisałem jakby co to dzwoń chętnie pomogę 601636163

: 01 maja 2012, 15:27
autor: casanovak
sławek 36 pisze: w modelach 3.3 tdi często pada zawór rozdzielacza paliwa
U mnie właśnie ten zawór regulacji ciśnienia padł te same objawy co u Ciebie, dodatkowo u mnie pojawiały się pęcheżyki powietrza w rurce od paliwa. Zawór wymieniłem na nowy i śmiga. u mnie były błędy zwarcie do masy i przekroczenie wartości maksymalnej ciśnienia, błąd odczytu z czujnika ciśnienia. Każdy mechanik powie Ci że to są błędy sporadyczne bo tak mu powie komputer. u mnie już wcześcniej fiksował ale po skasowaniu błędów odpalał bez problemu aż w końcu się skończył na dobre. wymieniłem na nowy u mnie koszt 300zł. Pozdrwiam

: 01 maja 2012, 20:03
autor: rentalPRO
Miałem 3,3, jeden z najgorszych motorów pozbyłem sie po podobnych problemach teraz mam benzynę i nareszcie jeżdżę :) ale z ciekawości daj znać co mu było