Strona 1 z 1

[D3 03 4.2MPI ] Obroty po zmianie biegu na wyższy

: 09 sty 2014, 14:37
autor: Lakier
Witam,

Mam pytanie. Jakie macie obroty po zmianie biegów na wyższy przy spokojnej jeździe. Chodzi o tryb D.

U mnie jest to 1000-1100 obrotów, co wydaje mi się dosyć małą wartością.

: 09 sty 2014, 14:45
autor: Hjeniu
tak ma być

: 09 sty 2014, 17:28
autor: beyer28
U mnie zmienia w okolicach 1800, ale to w d2

: 09 sty 2014, 17:35
autor: krystek78
skrzynia sie dostosowala do twojej jazdy.tak moze byc

: 09 sty 2014, 18:02
autor: labas
Lakier pisze:U mnie jest to 1000-1100 obrotów, co wydaje mi się dosyć małą wartością
Strasznie niskie te obroty, w klekocie przełącza na wyższych.
Auto zamulone, trzeba pojeździć z fantazją.

: 09 sty 2014, 18:05
autor: 123mielony
labas pisze:trzeba pojeździć z fantazją.
Bardzo mi się podoba :]

: 09 sty 2014, 18:43
autor: krzychu22.p1i
U mnie 2 pierwsze biegi ciągnie do 3-3,5 tys. a potem 3, 4 i 5 wrzuca max przy 1100-1300obr :D Tak skrzynię przyzwyczaiłem, szybko bujam się do stówki a potem tempomat i jedziemy :D

: 09 sty 2014, 23:15
autor: mdamian
krzychu22.p1i pisze:U mnie 2 pierwsze biegi ciągnie do 3-3,5 tys. a potem 3, 4 i 5 wrzuca max przy 1100-1300obr
Właśnie Krzychu , taki styl jazdy i gwarantowane spalanie na poziomie 20L/100km w mieście .
Spróbuj 1 i 2 bieg max do 2000 obr/min , potem do około 1500 obr/min i 100% spalanie zejdzie do około 15-17L/100km , jeszcze właśnie zależy od sytuacji na drodze .
Spokojna jazda , a i tak dużo aut nie zdąża ruszyć na światłach , a ty już jesteś za skrzyżowaniem ;)

: 09 sty 2014, 23:26
autor: ernesto
Ja na obroty nie patrzę ale czasami zerkam na obrotomierz. Delikatnie jeżdżę 1, 2 przy prędkości 15 km/h, 3 niespełna 30 km/h 4 zarzucam gdy obroty dochodzą do około 2000 na 3 biegu. Dosłownie piórko na gazie nawet nie dochodzę do 2/4 gazu i wychodzi mi 16-17 i oczywiście długo-długo wcześniej jak widzę jakiś zator zdejmuję nogę z gazu by jak najwięcej hamować silnikiem.

: 09 sty 2014, 23:37
autor: krzychu22.p1i
mdamian pisze:
krzychu22.p1i pisze:U mnie 2 pierwsze biegi ciągnie do 3-3,5 tys. a potem 3, 4 i 5 wrzuca max przy 1100-1300obr
Właśnie Krzychu , taki styl jazdy i gwarantowane spalanie na poziomie 20L/100km w mieście .
Tylko u mnie są takie proste fajne drogi, że mam 12-13l/100km średniego, nie z fisa a z tankowań! :D . Jeżdżę na PB only.. Szczerze powiedziawszy jeszcze nie miałem wyniku większego jak 16,5l hah co mnie cieszy niezmiernie jak na taki motor. W mieście kręcę max do 2 tys bo więcej sensu nie ma..

: 10 sty 2014, 11:03
autor: tutenhamon
Da się tak w ogóle jeżdzić ?To jak jazda wózkiem inwalidzkim .Myślałem że to ja raczej spokojnie jeżdze . W moim aucie jest to wartość rzędu od 1800 wzwyż . W D3 na pewno są inne przełożenia więc moja wypowiedz raczej ci nie pomoże a tylko pozwoli naświetlić jakiś porównywalny obraz.

: 11 sty 2014, 10:56
autor: Rezerwista
u mnie tez zmienia w okolicy 2000 - 2200 obrotów...

: 18 sty 2014, 19:08
autor: Pepeka
ech Pany ,czytajta ze zrozumieniem, kolega wyraźnie napisał "po zmianie biegu" a nie przy jakiej przerzuca . Więc kolego Lakier ,to bardzo dobrze ,tak ma być . Przypuszczam ,że to pierwsze twoje auto z tak dużą pojemnością ?

: 24 sty 2014, 15:33
autor: Lakier
Tak. Wcześniej było 2.4 :).