Strona 1 z 1

[D3 06 4.2TDI ] Skrzynia padła bez wcześniejszych oznak.

: 04 kwie 2015, 12:14
autor: Mariusz-zg
Jak w temacie :(
Podczas spokojnego ruszania ze świateł nagle zniknęły biegi no załamka <niewiem>
Skrzynia nie dawał wcześniejszych oznak wyczerpania nawet gość podczas 2 podmiany statycznej oleju powiedział, że ładnie pracuje. W chwili obecnej skrzynia w ogóle nie reaguje, na R, D, S czy łopatki samochód jest uziemiony a wręcz wyluzowany jak się trafi górka to sobie zjedzie dobrze, że postojowy działa :D
Co gorsza podczas wbijania z powrotem na P słychać zgrzytanie.
Na razie autko stoi pod domem ale laweta zamówiona na wtorek i jedziemy do Krakowa.
Nie wiem co robić czy remontować skrzynie czy używana wciągać bo jest skrzynia od rok młodszego autka z wysp z udokumentowanym przebiegiem w okolicach 70tys mil stojącego jeszcze w całości na kołach. Może pasowało by się nią przejechać.
Ale czy ona będzie pasowała? <niewiem>

: 04 kwie 2015, 12:19
autor: krzychu22.p1i
Jakie masz oznaczenie u siebie skrzyni i jakie jest tamtej z angola?

: 04 kwie 2015, 12:38
autor: Mariusz-zg
takie mam oznaczenie JEF a oznaczenie od tamtej dostanę później.

: 04 kwie 2015, 13:55
autor: Motostacja
jak możesz sprawdzić skrzynie przed wymontowaniem i bedzie wszytsko ok to ja bym sie skusił wydasz 2500zł-3000zł stara opchniesz na graty lub na złom i zabawa wyniesie około 2-3k , po remoncie dostaniesz śmieszna gwarancje na 6 mc i nikt nie zagwarantuje Ci ze sie cos nie wysra , sama kompleksowa naprawa skrzyni to około 7-8 tys

: 04 kwie 2015, 14:09
autor: Gość
Śmieszny warsztat dziś daje śmieszną gwarancję. Szanujący się daje rok. Cena remontu w D3 to naście tysiaków. Ale po objawach nie byl bym taki pewien że całkiem padłą tylko raczej cos się spierd...teraz. I może to być pierdoła. Z używka może być dokładnie tak jak z twoją chyba że zainwestujesz i ją sprawdzisz w jakimś serwisie ASB.

: 04 kwie 2015, 15:40
autor: Mariusz-zg
Skrzynia jest taka jak moja tez JEF

: 04 kwie 2015, 15:41
autor: Gość
No więc decyzja nalezy do Ciebie :)

: 04 kwie 2015, 15:44
autor: Mariusz-zg
Apophis pisze:No więc decyzja nalezy do Ciebie :)
To chyba oczywiste ale temat założyłem bo liczyłem na pomoc merytoryczną bo nie mam nawet światełka w tunelu co robić dalej :(

: 04 kwie 2015, 15:48
autor: szeryfisch
Merytorycznie to trzeba popatrzec. Bo okaże sie ze urwałes polośke, a skrzynia jest sprawna...

: 04 kwie 2015, 15:54
autor: Gość
Dokładnie.

Ja bym sprawdził co mam zanim kupował kotka w worku.

: 04 kwie 2015, 17:07
autor: Mariusz-zg
no i właśnie o to chodziło czyli wstawiam we wtorek na warsztat i zobaczymy co powiedzą
no to chyba trzeba wypocząć przed kolejnym stresującym tygodniem

: 04 kwie 2015, 21:33
autor: Mariusz-zg
Szybkie pytanie: Czy oznaczenia na skrzyni mogą powodować iż skrzynia nie będzie pasowała pomimo, że wymontowano ją z takiego samego auta? Jak wcześniej pisałem mam LEF a jest jeszcze jedna z oznaczeniem HLM i czy to od razu ją dyskwalifikuje?

: 05 kwie 2015, 08:05
autor: marekp750
Szerfisch dobrze pisze. Sprawdzić półosie.

Efekt zgrzytania podczas wrzucania P oznacza, ze skrzynia się kręci a nie powinna.
Jeżeli jedno z kół będzie się kręcić (np. urwana półoś) to będzie efekt zgrzytania.

: 13 kwie 2015, 19:37
autor: Mariusz-zg
No więc autko odebrane wyskoczyła półoś zakupiona nowa i zamontowana.

Problem jak ręką odjął, ufff a już myślałem, że będzie grubo <hura>