[D3 02 4.2MPI/LPG ] skrzynia biegów zmiana softu
: 02 maja 2019, 17:38
Witam ,
Panowie taki temat . Wymieniłem w ASB olej. Przy przebiegu około 200 tys . Z tego co powiedział mechanik olej nie był w złym stanie i widać , że jakiś czas twmu był wymieniany . Ok. po kilku miesiacach zauważyłem , że skrzynia przy zrzucaniu biegu z 3 na 2 potrafiłą ostro szarpnąć a nawet głośno stuknąć . Potem na zimnym silniku zauważyłem falowanie obrotów i juz wiedziałem, że do wymiany konwerter . NIe czekając - wymieniłem . Po wymianie masakra . Skrzynia po wrzuceniu na D lub R chciała samochód katapultpować lub wyrwać się sama bokiem . Ponadto przy próbie zatrzymania się zawsze było mocne uderzenie przy zrzucaniu biegu z 2 na 1 i z 1 do zatrzymania . Koszmar. Mechanik powiedział że ....gości za mocne sprężyny dał do regenerowanego konwertera i to pewnie to ale ... Wymieniona została mechatronika , zawory , uszczelniacze i wszystko co było można i oczywiście konwerter na drugi . Jest lepiej ale ...teraz z kolei skrzynia szarpie przy wbijaniu z 1 na 2 i z 2 na 3 ....ręcę opadają ...mechanik nie wie co już robić bo od strony mechaniki wszystko jest wymienione . Pozostaje reset ustawień i może zmiana oprogramowania bo skrzynia potrafi wbić 6 bieg przy 70km/h....Macie jakiegoś speca w okolicach Warszawy lub Siedlec ? Pozdrawiam
Panowie taki temat . Wymieniłem w ASB olej. Przy przebiegu około 200 tys . Z tego co powiedział mechanik olej nie był w złym stanie i widać , że jakiś czas twmu był wymieniany . Ok. po kilku miesiacach zauważyłem , że skrzynia przy zrzucaniu biegu z 3 na 2 potrafiłą ostro szarpnąć a nawet głośno stuknąć . Potem na zimnym silniku zauważyłem falowanie obrotów i juz wiedziałem, że do wymiany konwerter . NIe czekając - wymieniłem . Po wymianie masakra . Skrzynia po wrzuceniu na D lub R chciała samochód katapultpować lub wyrwać się sama bokiem . Ponadto przy próbie zatrzymania się zawsze było mocne uderzenie przy zrzucaniu biegu z 2 na 1 i z 1 do zatrzymania . Koszmar. Mechanik powiedział że ....gości za mocne sprężyny dał do regenerowanego konwertera i to pewnie to ale ... Wymieniona została mechatronika , zawory , uszczelniacze i wszystko co było można i oczywiście konwerter na drugi . Jest lepiej ale ...teraz z kolei skrzynia szarpie przy wbijaniu z 1 na 2 i z 2 na 3 ....ręcę opadają ...mechanik nie wie co już robić bo od strony mechaniki wszystko jest wymienione . Pozostaje reset ustawień i może zmiana oprogramowania bo skrzynia potrafi wbić 6 bieg przy 70km/h....Macie jakiegoś speca w okolicach Warszawy lub Siedlec ? Pozdrawiam