[A8 D3 4.2 MPI] 6hp26 tryb awaryjny, pomóżcie w diagnozie
: 30 sie 2022, 18:01
Witam
Koledzy proszę o wyrozumiałość i kilka podpowiedzi.
Skrzynia przechodzi w tryb awaryjny. Wcześniej nie szarpała było wszystko oki..
Aż pewnego razu się zablokowała. Awaryjne zwolnienie(linką) drążka/wybieraka powoduje że biegi nie pojawiają się na pozycjach N i D, chyba też P.
Jak zmieniam je to pojawia się R, nic, nic S.
Teraz pytanie rozumiem że problem raczej dotyczy mechatroniki/bądź elektroniki obok mechatroniki w skrzyni?.
Ale czy w tych skrzyniach jest potencjometr? zaglądałem tam i nigdzie go nie widzę.
Kolejnym pytaniem gdzie jest sterownik skrzyni?, czy on jest w tunelu środkowym?.
W ogóle co w nim się znajduje od skrzyni? czy to tylko wybierak i jego "podzespoły"
i na koniec co mogę zrobić żeby zdiagnozować jednoznacznie?
ślicznie dziekuje za pomoc,
obdzwoniłem już pół miasta i nikt nie chce wziąć tej skrzyni do zrobienia..
Dlatego jestem skazany zrobić ją sam.
Koledzy proszę o wyrozumiałość i kilka podpowiedzi.
Skrzynia przechodzi w tryb awaryjny. Wcześniej nie szarpała było wszystko oki..
Aż pewnego razu się zablokowała. Awaryjne zwolnienie(linką) drążka/wybieraka powoduje że biegi nie pojawiają się na pozycjach N i D, chyba też P.
Jak zmieniam je to pojawia się R, nic, nic S.
Teraz pytanie rozumiem że problem raczej dotyczy mechatroniki/bądź elektroniki obok mechatroniki w skrzyni?.
Ale czy w tych skrzyniach jest potencjometr? zaglądałem tam i nigdzie go nie widzę.
Kolejnym pytaniem gdzie jest sterownik skrzyni?, czy on jest w tunelu środkowym?.
W ogóle co w nim się znajduje od skrzyni? czy to tylko wybierak i jego "podzespoły"
i na koniec co mogę zrobić żeby zdiagnozować jednoznacznie?
ślicznie dziekuje za pomoc,
obdzwoniłem już pół miasta i nikt nie chce wziąć tej skrzyni do zrobienia..
Dlatego jestem skazany zrobić ją sam.