Strona 1 z 1

zablokowany drążek w skrzyni tiptronic

: 14 maja 2011, 21:41
autor: lukrik
witam wszystkich
mam problem z drążkiem zmiany biegów jest zablokowany, nie da się go poruszyć ale tylko w tedy kiedy samochód
jest zapalony a kiedy się go zgasi drążek zaczyna poruszać się poprawnie.
jeśli ktoś ma jakieś sugestie to proszę pisać bo ja nie mam zielonego pojęcia o tego typu skrzyniach.
dziękuje i pozdrawiam.

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku

: 14 maja 2011, 22:02
autor: dzidzia
żeby przesunąć dźwignie w czasie pracy silnika musisz mieć wciśnięty pedał hamulca

: 15 maja 2011, 10:55
autor: lukrik
dzidzia pisze:żeby przesunąć dźwignie w czasie pracy silnika musisz mieć wciśnięty pedał hamulca
problem niestety nie jest tak banalny jak by się wydawało.

: 15 maja 2011, 11:47
autor: Ducce
sprawdz bezpiecznik od swiatel hamowania lub sam czujnik swiatel stopu kolega ostatnio mial tak w A4 okazalo sie ze czujnik byl walniety...

: 15 maja 2011, 22:08
autor: szeryfisch
pozostaje tylko vagina

: 16 maja 2011, 21:11
autor: Danio
szeryfisch pisze:pozostaje tylko vagina
albo wyszukiwarka!
http://www.a8team.pl/topics14/1297.htm? ... +servisowa

: 16 maja 2011, 21:50
autor: wolek
kolego nie wiem jak to jest w D2 ale w D3 pod popielniczką jest specjalna linka pozwalająca na zwolnienie blokady drążka skrzyni biegów i działa to zarówno na zapalonym silniku jak i zgaszonym i pedał hamulca jest wtedy omijany. Może w D2 też to występuje bo jeśli tak umożliwi ci dojechanie do serwisu bez lawety :)

: 16 maja 2011, 22:06
autor: szeryfisch
W D2 jak sie uwali czesc stycznika pod pedalem hamulca ( ta czesc do kompa) to wtedy sterownik zapisze blad i umozliwi przelaczanie wajchy bez wciskania hamulca.