Strona 1 z 1
[A6 C5 1.9TDI] TIP - skrzynia szarpie
: 02 mar 2012, 12:31
autor: czechu20vt
witam mam problem ze skrzynia tip w audi a6 c5 1.9tdi 130km Nie wiem czy to sprzęgło czy coś innego problem wygląda tak jak chce wyjechać z garażu jest ostro pod górę muszę z rozpędu inaczej nie podjedzie jakby sprzęgło się ślizgało a na prostym w miejscu włącze z N na D nic nie szarpnie ani nie stuknie dopiero jak wcisnę gaz to tak szarpnie ze przeguby chce wyrwać i za każdym razem to samo. Co to może być koledzy :?:
: 02 mar 2012, 12:55
autor: mdamian
czechu20vt pisze:na prostym włącze z N na D
nie katuj już tej skrzyni , poszukaj innej albo daj do remontu swoją , raczej tak nie powinieneś robić , z Luzu na D ;-)
: 02 mar 2012, 20:15
autor: czechu20vt
sorry poprawiłem temat chodziło mi że w miejscu bez żadnej górki z N na D to nic nie stuknie. W czasie jazdy to takich jaj nie robie aż takiej masakry to nie
: 02 mar 2012, 22:40
autor: FOSS
czechu20vt pisze:sorry poprawiłem temat chodziło mi że w miejscu bez żadnej górki z N na D to nic nie stuknie. W czasie jazdy to takich jaj nie robie aż takiej masakry to nie
Coś źle poprawiłeś temat - piszesz że problem dotyczy Audi A6 C5 a w tagach jest A8 D2 3.3TDI i w temacie jeszcze raz napisałeś 3.3TDI......
w tagach nie ma A6 C5 ani w ogóle żadnego innego auta niż A8/S8 - to właściwie zrozumiałe skoro forum jest tylko o A8/S8........ ale w tym konkretnym przypadku taga można przecież napisać "z palca".
Zmieniłem temat na poprawny.
Pozdrawiam, FOSS
: 04 mar 2012, 12:36
autor: JIMM
czechu20vt pisze:pod górę muszę z rozpędu inaczej nie podjedzie jakby sprzęgło się ślizgało
masz problem z utrzymaniem ciśnienia w skrzyni
[ Dodano: 2012-03-04, 12:37 ]
czechu20vt pisze:na prostym w miejscu włącze z N na D nic nie szarpnie ani nie stuknie
ponieważ jest niskie ciśnienie oleju w skrzyni i nie wyczuwasz załączenia biegu
[ Dodano: 2012-03-04, 12:39 ]
czechu20vt pisze:dopiero jak wcisnę gaz to tak szarpnie ze przeguby chce wyrwać
ponieważ wzrasta ciśnienie na wskutek obrotów i nagle załącza bieg a powinien przy niskich obrotach.....wynik :skrzynia do naprawy a raczej w najlepszym przypadku płyta sterownika z zaworkami.