Strona 1 z 3
[S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie
: 04 paź 2013, 21:15
autor: kmicic-lt
Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra
Zrobiłem juz na nich ok. 400km, i zastanawiam sie czy one mogły sie jeszcze nie dotrzeć?
Czy ktoś z was miał podobny problem?
Nie wiem co mam z tym fantem zrobić.
: 04 paź 2013, 23:46
autor: Druss
Może płyn Ci się gotuje ?
: 04 paź 2013, 23:48
autor: mdamian
Leszek , kolega Daniel może mieć racje , może to wina płynu hamulcowego .
: 05 paź 2013, 00:22
autor: kmicic-lt
Nie no płyn wymieniłem, zmieniłem juz prawie wszystko i juz zgłupiałem. Spróbuje jeszcze raz go odpowietrzyć, ale nie wiem czy to pomoże. Myślałem, że juz bedzie wszystko ok., a tutaj znowu trzeba bedzie pogrzebać. Chyba, że klocki nie daja radę.
: 05 paź 2013, 01:20
autor: Pawulon_90
zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok
: 05 paź 2013, 09:09
autor: kmicic-lt
Pawulon_90 pisze:zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok
Kurcze to są różne rodzaje płynów? Nigdy się nad tym nie zastanawiałem , musze zobaczyć z ciekawości ile jest u mnie na opakowaniu (mam płyn shell-a). Po shamowaniu auta, podjechałem sobie na parking i czuc było smród z klocków - może i masz racje, to co TRW do kosza?
: 05 paź 2013, 11:04
autor: Pawulon_90
kmicic-lt, standartowe płyny maja zazwyczaj 260 stopni gdy sa nowe, ja osobiscie mam trw płyn i jak po miescie zrobie 5 ostrych hamowan ze 150 130 prawie do zera to płyn sie gotuje, ale na trasie jak latam imam dohamowanie z ponad 200to niemaproblemu a z klockow nic nawet sie niekopci ja obstawial bym na klocki. jak mowilem mialem takie i wiem ze one po 1-2 ostrych hamowaniach byly do kitu
Re: [S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie
: 05 paź 2013, 19:50
autor: krzychu22.p1i
kmicic-lt pisze:Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra
U mnie jest powyższy zestaw założony jeszcze za poprzedniego właściciela i na przyszły rok jak klocki się skończą to wkładam 6 tłoczków z porsche i tarczę 350/360mm bo szkoda nerwów przy większych prędkościach (aktualnie mam ori zestaw lukasa). Tylko pytanie masz zacisk pływający lucasa czy brembo 4 tłoczki u siebie?
: 06 paź 2013, 18:18
autor: danielos8
a ja z tego co czytałem to dobre sa tarcze ATE i klocki TRW z przodu i z tylu i zero problemow ;-)
: 07 paź 2013, 07:52
autor: Druss
Krzychu gruba inwestycja... Też mi się marzy brembo 4 lub 6 tłoczkowe.
: 07 paź 2013, 16:06
autor: Lewian
danielos8 pisze:a ja z tego co czytałem to dobre sa tarcze ATE i klocki TRW z przodu i z tylu i zero problemow ;-)
Klocki TRW do tarcz gładkich jak najbardziej dają radę. Jeśli chodzi jednak o tarcze ATE to wszystko zależy od tego na co trafisz bo jak wiadomo ATE samo nie produkuje tego, mają różnych dostawców, m.in. Włochy, Hiszpania, Czechy, Polska, Chiny i Niemcy także rozbieżność trochę jest.
: 07 paź 2013, 17:59
autor: sebos17
Panowie tylko i wyłącznie zaciski brembo, na nowo poznacie swoje auto :-P
Re: [S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie
: 07 paź 2013, 20:27
autor: kmicic-lt
krzychu22.p1i pisze:kmicic-lt pisze:Wymieniłem hamulce w mojej e-Sce (Zimmer+TRW klocki) i jestem poirytowany ich działaniem a mianowicie:
- jak są zimne to hamuja bardzo dobrze auto staje dęba
- natomiast jak się rozgrzeją to z wysokich prędkości strasznie długo hamuje, jakaś masakra
U mnie jest powyższy zestaw założony jeszcze za poprzedniego właściciela i na przyszły rok jak klocki się skończą to wkładam 6 tłoczków z porsche i tarczę 350/360mm bo szkoda nerwów przy większych prędkościach (aktualnie mam ori zestaw lukasa). Tylko pytanie masz zacisk pływający lucasa czy brembo 4 tłoczki u siebie?
Ja mam zacisk pływający Lucasa, ostatnio zaciski zregenerowałem bo były strasznie zapieczone - czy to ma jakies znaczenie? Przecież nie powinno byc, aż takich dużych rożnic podczas hamowania.
: 07 paź 2013, 20:52
autor: Lewian
kmicic-lt pisze:Pawulon_90 pisze:zmien płyn na taki co ma powyzej 300 stopni. chodz ja sadze ze trw sa do kitu tez mialem i sie paliły po jednym hamowaniu teraz mam ebc yellow stuff i jest ok
Kurcze to są różne rodzaje płynów? Nigdy się nad tym nie zastanawiałem , musze zobaczyć z ciekawości ile jest u mnie na opakowaniu (mam płyn shell-a). Po shamowaniu auta, podjechałem sobie na parking i czuc było smród z klocków - może i masz racje, to co TRW do kosza?
A tarcze Zimmermann'a masz gładkie czy sport ? Bo na gładkich TRW spokojnie daje radę, na sportowych już nie za bardzo.
: 07 paź 2013, 21:20
autor: kmicic-lt
Nie no tarcze mam gładkie i powiem szczerze, że zaczynam być niezadowolony z klocków TRW bo zaczynaja mi piszczec podczas hamowania - przy samej koncówce. Myślałem, że ten zestaw, ktory mam bedzie ok - a tu zonk, czuje sie jakbym jelczem lub starem hamował. Spróbuje, jeszcze raz odpowietrzyć hamulce i zobacze czy to pomoze, bo powoli zaczynam rece rozkładać.