Strona 1 z 2
[D2 97 4.2PB/LPG
] Miękki hamulec
: 21 gru 2013, 15:47
autor: adrian949
Hej, mam problem z hamulcami. Wyjeżdżam sobie z podwórka wciskam hamulec wpada prawie do podłogi, za trzecim razem robi się twardy i łapie od początku. Po przejechaniu 400m znów pierwsze wciśnięcie wpada prawie w podłogę. Zapomniałem napisać, że jak wciskam pierwszy raz hamulec, to jakby przednie prawe koło łapało z opóźnieniem. Wymieniłem dziś pompkę i płyn, układ jest odpowietrzony, dalej to samo. Co to panowie może być?
: 22 gru 2013, 13:20
autor: Simone331
Nieszczelność w przewodzie hamulcowym? <niewiem>
: 22 gru 2013, 13:42
autor: adrian949
Wszystko jest szczelne, płynu mi nie ubywa.
: 22 gru 2013, 14:27
autor: karol208
Może coś z pompą abs. Ew zapowietrzony układ
: 22 gru 2013, 15:11
autor: adrian949
karol208 pisze:Może coś z pompą abs. Ew zapowietrzony układ
Tylko chyba to mi pozostało

: 22 gru 2013, 17:28
autor: Gość
Po wymianie przewodów miałem podobnie. Pierwsze hamowanie i pedał głęboko a drugie już ok. Musiałem jeszcze raz odpowietrzyć i wróciło do normy. Te układy w A8 to wymagaja przynajmniej podwójnego odpowietrzenia w odstepie kilku dni ew np 100km miejskiej jazdy.
: 23 gru 2013, 09:58
autor: Marecki
Na bank zapowietrzony Adrianie.Odpowietrz raz jeszcze i zdaj relację.
: 23 gru 2013, 10:21
autor: adrian949
Pojeżdżę trochę i jeszcze raz odpowietrzę. Dziwne też by było, że się zapowietrzyły same, nie grzebałem przy hamulcach ostatnio.
: 24 gru 2013, 10:52
autor: FOSS
Typowo jak dla zapowietrzonego

: 27 gru 2013, 11:09
autor: Druss
Odpowietrzałeś z jednego koła czy z wszystkich ??
: 27 gru 2013, 15:00
autor: adrian949
Ze wszystkich, jutro jeszcze raz sprawdzę, dziś mi się nie che. Żonka mówi że już jest o wile lepiej.
: 27 gru 2013, 15:57
autor: Hjeniu
jeśli układ zaowietzył się przed pompą ABS to podczas odpowietrzania wepchnąłeś w nią powietrze. Jeśli nie będzie się chciało odpowietrzyć normalnie to zacznij od odpowietrzenia pompy
Przy pojazdach z ABS odpowietrzenie powinno się zaczynać od 1 osi i robić to przy wyłączonym zapłonie
: 28 gru 2013, 10:47
autor: ernesto
Może nie na temat ale podobny:
Miałem ostatnio na warsztacie ostatnio autko i regenerowaliśmy hample. klocki, zaciski, tarcze itd. Podczas odpowietrzania pociągnęło powietrza przez zbiorniczek i zapowietrzyła się pompa. Makabra. Trzeba było odkręcać przewody pompy i zapodawać jej strzykawką płyn dopiero puściło.
: 28 gru 2013, 13:36
autor: FOSS
ernesto pisze:Miałem ostatnio na warsztacie ostatnio autko i regenerowaliśmy hample. klocki, zaciski, tarcze itd. Podczas odpowietrzania pociągnęło powietrza przez zbiorniczek i zapowietrzyła się pompa. Makabra....
Podstawą odpowietrzania jest to aby w zbiorniczku zawsze był płyn i układ nie zapowietrzył się "od góry" <niegadam>
: 28 gru 2013, 13:54
autor: adrian949
U mnie już wszystko dział, samo się naprawiło.

Wymienię jeszcze przewody na stalowym oplocie to jeszcze się odpowietrzy.