Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej i cos takiego mi pokazano. Co to jest i czy moge się z tym wybrać w trase 600km w jedna strone. Miałem jechac dzisiaj w nocy i nie wiem co robić?
: 28 lis 2014, 16:48
autor: krzychu22.p1i
A masz NIVO?
DODANO:
Jest to zawór regulacji zawieszenia. Brakuje tam jeszcze łącznika. Ja bym to spryskał zmywaczem do hamulców i zobaczył skąd wycieka. Sprawdź czy poziom płynu wspomagania jest dobry.
: 28 lis 2014, 17:20
autor: Ara$
czyli to nie od hamulcowego a od wspomagania, bo tego płynu właśnie mi ubywa.
Nivo kiedyś u mnie było przynajmniej wg ETKi. Ale teraz nie ma.
: 28 lis 2014, 18:41
autor: krzychu22.p1i
Może da się to jakoś obejść bo nie wiem czy są części regeneracyjne dla tego elementu. W etce widnieje tylko jako całość.
Jechać możesz czemu nie ale trzeba pilnować stanu oleju.
: 28 lis 2014, 19:37
autor: Ara$
krzychu22.p1i pisze:Może da się to jakoś obejść bo nie wiem czy są części regeneracyjne dla tego elementu. W etce widnieje tylko jako całość.
Jechać możesz czemu nie ale trzeba pilnować stanu oleju.
z tą jazdą bałem się bo mi na stacji diagnostycznej powiedzieli ze to jakiś korektor siły hamowania. Jak wróce to pomyśle co z tym zrobić.
Nie wiem tylko jak ten płyn mój po dolewce się zachowa bo nie wygląda jak zielony, tylko bardziej jak jakiś żółty. A ja dokupiłem ten zielony minerał FEBI 6162. Chyba że ten co u mnie jest wlany był zielony i wyblakł.
Dzięki Kolego za pomoc.
: 28 lis 2014, 19:57
autor: krzychu22.p1i
Przy nivo pompa wspomagania jest inna i zbiorniczek, jeśli tylko płyn wspomagania ubywa to jest winowajcą ten regulator. Pompa jest 2 sekcyjna i tłoczy płyn na tył auta najpierwej gumowym hydraulicznym a potem miedzianymi. Zalej tym z aso, nie wiele więcej stoi jak febi a układ działa zdecydowanie lepiej i ciszej.
Ten olej jest lekko zielonkawy, przepracowany wygląda na taki jak ciemny złoty lub lekko brązowy.
: 16 lut 2016, 08:30
autor: godekx8
Przepraszam za odświeżanie tematu, dziś zdiagnozowałem kropelkę oleju na regulatorze od dołu. Czy można w tym miejscu wymienić uszczelniacz czy tylko wymiana całego?
: 19 mar 2016, 18:45
autor: Boris_Dime
godekx8 pisze:Przepraszam za odświeżanie tematu, dziś zdiagnozowałem kropelkę oleju na regulatorze od dołu. Czy można w tym miejscu wymienić uszczelniacz czy tylko wymiana całego?
Spokojnie można powymieniać uszczelniacze, aczkolwiek może być ciężko z odkręceniem korków.(nie grzać palnikiem bo będzie trzeba wymieniać wszystkie elementy gumowe ze środka)
U mnie lało się i przy ośce i z korka obok ośki bo wyżarło w nim dziurę przy krawędzi. Korek dotoczyłem sobie nowy mosiężny, a większość uszczelnień w środku to najzwyklejsze oringi. Zaaplikowałem czerwone silikonowe i narazie suchutko.