Strona 1 z 2
[S8 D2 97
] SWAP tarcz tylnych z Phaetona
: 04 sty 2016, 13:58
autor: PC
Witam
Od jakiegoś czasu po zmianie przednich hebli na Brembo z Cayenne chodzi mi po głowie zamysł zmiany tarcz hamulcowych tylnych z oryginalnych 269mm na 335mm od VW Phaetona. Chcę zastosować oryginalny zacisk odsunięty za pomocą odpowiedniego adaptera, tarcze nieznacznie stoczyć aby klocek brał całą powierzchnią. Problem stanowią jednak linki od ręcznego, które to muszą być odpowiednio dłuższe (ok 7cm). Czy ktoś posiada wiedzę z czego dobrać takowe linki lub namiar na firmę która solidnie dorabia takie rzeczy? Z góry dziękuję.
: 04 sty 2016, 14:09
autor: uszek
Linki od longa albo linex.pl
: 04 sty 2016, 14:58
autor: michalwruszak
Mam takie w ofercie , dzisiaj właśnie do kolegi
uszek pojechały

: 04 sty 2016, 18:15
autor: Preston81
Linki Samochodowe - PIAST. Rynduch Jarosław  
Adres: Bosa 26A, Poznań
Telefon:61 866 63 23
korzystalem z ich uslug kilka lat temu bylem zadowolony , ale chyba musialbys wyslac swoje linki i dobrze wytlumaczyc czego oczekujesz
: 04 sty 2016, 18:20
autor: PC
Dzięki, jakie są orientacyjne koszta takich linek?
: 04 sty 2016, 18:21
autor: michalwruszak
59zl/szt u mnie - linka do Longa
: 14 sty 2016, 20:24
autor: olozwirski
Ja zakładałem tarcze 330mm (audi q5) na oryginalnym zacisku i linki zostawiłem seryjne.
Jesteście pewni ze trzeba je wymieniać przy 335mm?
: 14 sty 2016, 21:24
autor: krzychu22.p1i
Jeśli chcesz mieć 335 i wygląd to musisz mieć zacisk z phaetona. Do tego jarzmo z adapterem i jak ma być to dobrze bez naprężeń to linki muszą być z longa.
Są też jarzma z RS ale ciężko zdobyć te p&p pod 335mm..
Jeśli masz w nosie wygląd to zostaw zacisk z d2 i wkładaj 335mm. Zostanie pasek, taki sam jak obecnie masz.
//Edit. Poprawiłem gafę.
krzychu22.p1i
: 14 sty 2016, 22:29
autor: PC
Paska nie będzie bo tarczę nieznacznie stoczę aby klocek brał całą powierzchnie, linki od longa w drodze, piastę, tarcze 335 mam a zacisk z angielskiej s8 wyciągnę. Tokarz zrobi adaptery na miarę, biały montaż i gitara będzie.
Znaczy mam taką nadzieję.
: 14 sty 2016, 23:34
autor: uszek
PC pisze:Paska nie będzie bo tarczę nieznacznie stoczę aby klocek brał całą powierzchnie, linki od longa w drodze, piastę, tarcze 335 mam a zacisk z angielskiej s8 wyciągnę. Tokarz zrobi adaptery na miarę, biały montaż i gitara będzie.
Znaczy mam taką nadzieję.
A pozniej tez je wywazysz jak te niestoczone?
: 15 sty 2016, 07:52
autor: pepi
nie każda tarcza jest na obwodzie wyważana nacinana
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
: 15 sty 2016, 11:06
autor: uszek
a jak?
: 15 sty 2016, 16:39
autor: krzychu22.p1i
Bez sensu kupować 335 i staczać ją do 325...
: 15 sty 2016, 18:33
autor: PC
Odsuwając zacisk o ponad 5cm od osi zwiększa się siła hamowania. Zasada działania dźwigni. O walorach wzrokowych już nie wspomnę.
Ktoś tu chyba przysypiał na lekcji fizyki.
: 15 sty 2016, 19:19
autor: uszek
Kolego to nie takie proste jak CI sie wydaje. nie wywazysz pozniej tarcz, beda miały bicie to też fizyka. A Krzysiek chyba wie co mówi, podejrzewam że więcej wie na temat swapu hamulców w d2.