Strona 1 z 1

[S8 D2 99] Brembo 6-tłoczkowe a polift

: 16 lis 2016, 04:15
autor: Kosmy
W A8 mam hamulce Brembo 6 tłoczkowe a w S8 padaczki od D3. Czy jest możliwość przekładki hebli z A8 prefl do S8 polift ?

ps. Brembo czasami mi już nie starczały ... a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ... :(

: 16 lis 2016, 06:21
autor: krzychu22.p1i
Jaka zwrotnica w tym pre lifcie siedzi? Zaciski maja adaptery czy tulejke?

: 16 lis 2016, 08:45
autor: CINEK
Kosmy pisze:a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ...
Kosmy pisze: a w S8 padaczki od D3.
OoKosmy, to jesteś chyba pierwszy, który narzeka na heble od D3 <faktycznie> A co się tam dzieje z nimi nie tak ?

: 17 lis 2016, 12:36
autor: Kosmy
krzychu22.p1i pisze:Jaka zwrotnica w tym pre lifcie siedzi? Zaciski maja adaptery czy tulejke?
Zaciski mają "tuleje" albo "podkładki" o grubości 14 mm. Zwrotnica w prefl jest żeliwna.

[ Dodano: 2016-11-17, 12:36 ]
martin_rs4 pisze:
Kosmy pisze:a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ...
Kosmy pisze: a w S8 padaczki od D3.
OoKosmy, to jesteś chyba pierwszy, który narzeka na heble od D3 <faktycznie> A co się tam dzieje z nimi nie tak ?
Wczoraj uratowały mi dupe :P także zwracam im honor :) Zagapiłem się w lewo a przede mna samochody w miejscu stoją. Uff ...

: 17 lis 2016, 12:58
autor: CINEK
no tak ale mimo to coś tam narzekałeś na nie??? pytam tak z ciekawości jak u innych ten swap się ma?

: 17 lis 2016, 13:21
autor: Kosmy
martin_rs4 pisze:no tak ale mimo to coś tam narzekałeś na nie??? pytam tak z ciekawości jak u innych ten swap się ma?
Słuchaj hamulce na pewno nie są złe, ale jak startowałem od Brembo 6-tłoczkowych a teraz spadłem klasę niżej to jest różnica.

: 17 lis 2016, 16:08
autor: krzychu22.p1i
Zrób zdjęcie tych zacisków a powiemy coś więcej. Liftowa zwrotnica jest prawie taka sama jak przedliftowa ale różni się odsadzeniem uszu od piasty. P&P to nie będzie. Czekam na zdjęcia.

: 17 lis 2016, 16:15
autor: michalwruszak
Maciej ma zaciski ZR/ZL 18 - robione przez SIDa

: 28 wrz 2020, 22:47
autor: dice111
Z racji swapa na 6 tłoka Akebono i powrotu do 385 chciałbym sprostować, że ów setup na R18 Avusa nie wejdzie (tzn wlezie ale już się nie zakręci, ew ciężarki zrzuci).
Można wsadzić ten zacisk z odpowiednim customowym jarzmem (oczywiście innym niż u mnie), ale trzeba zastosować tarcze 380 z D4, lub przetoczyć 385 z S8/W12 D3 na 380, ew zastosować fabryczne jarzmo, ale wtedy przetoczyć tarczę na 375.
Także maksymalnie na tą felgę z tym zaciskiem wsadzicie 380. Być może są R18, które jakimś cudem podejdą na żyletki (podejrzewam, że przykładem takich felg są MTM Bimoto), ale z tych fabrycznych nie znam. Także bardzo fajny patent jak ktoś nadal chce jeździć na R18 i mieć dużą tarczę z 6 tłoczkowym zaciskiem. Czy Brembo wlezie ? Nie wiem, ale się domyślam ;).

Obrazek

Obrazek