Strona 1 z 1
[D2 FL ALL
] tuleje prowadzące zacisku
: 15 mar 2011, 18:30
autor: czaszkin77
Witam czy ma ktoś numery tuleji i sworznia prowadzących zacisku pływającego czyli zacisk z czterema klockami
: 22 mar 2011, 16:25
autor: TheDaro3333
Według etki to można jedynie dokupić uszczelniacze a tuleje i sworzeń jest kompletem razem z zaciskiem...tyle znalazłem w etce
: 23 mar 2011, 00:22
autor: czaszkin77
wychodzi na to że nie kupi tulei osobno tylko kompletny zacisk
: 23 mar 2011, 11:05
autor: TheDaro3333
A co się stało z że chcesz kupić nowe?
: 23 mar 2011, 11:17
autor: czaszkin77
mam wibracje przy chamowaniu na lewym kole , tarcze i klocki nowe , czytałem że wyrabiają się tuleje i prowadnice i przesto morze wibrować
: 23 mar 2011, 13:28
autor: pioter
: 23 mar 2011, 15:05
autor: TheDaro3333
Czyli zostaje ci tylko znaleźć dobrego tokarza...zawsze to wyjdzie taniej niż nowy zacisk...
: 23 mar 2011, 15:48
autor: szeryfisch
Tez mialem wibracje przy hamowaniu. Wygladalo to tak 160km/h hamuje jest ok, predkosc spada do ok 100km/h zaczyna trzasc buda, ponizej ok. Przy dohamowywaniu do zera czuc bylo ze hamulec lapie, puszcza, lapie, puszcza. Na pedale zero drgan, na kierownicy tez. Zawieszenie bez luzow. Dopiero na rolkach wyszlo ze lewe kolo hamuje oscylacyjnie - wymiana tarcz i klockow zalatwila problem. Stare tarcze byly roczne. Nie wiem w jaki sposob sie pokrzywila jedna, kaluzy nie pamietam. Podejrzana jest zima i tygodniowy postoj, wtedy przyrdzewiala wlasnie ta tarcza i pierwsza jazda byla z chrobotaniem, pod klockiem zrobila sie zgorzel i chyba w tym miejscu i wtedy tarcza sie przegrzala.
: 24 mar 2011, 11:54
autor: TheDaro3333
szeryfisch pisze:Tez mialem wibracje przy hamowaniu. Wygladalo to tak 160km/h hamuje jest ok, predkosc spada do ok 100km/h zaczyna trzasc buda, ponizej ok. Przy dohamowywaniu do zera czuc bylo ze hamulec lapie, puszcza, lapie, puszcza. Na pedale zero drgan, na kierownicy tez. Zawieszenie bez luzow. Dopiero na rolkach wyszlo ze lewe kolo hamuje oscylacyjnie - wymiana tarcz i klockow zalatwila problem. Stare tarcze byly roczne. Nie wiem w jaki sposob sie pokrzywila jedna, kaluzy nie pamietam. Podejrzana jest zima i tygodniowy postoj, wtedy przyrdzewiala wlasnie ta tarcza i pierwsza jazda byla z chrobotaniem, pod klockiem zrobila sie zgorzel i chyba w tym miejscu i wtedy tarcza sie przegrzala.
Ale przecież kolega napisał że już ma wymienione tarcze i klocki, a problem jest nadal...
: 25 mar 2011, 22:48
autor: szeryfisch
OK, ale nie wiadomo czy byly wymieniane przed czy po....
: 25 mar 2011, 23:07
autor: czaszkin77
wymienione po i to samo