Strona 1 z 13
[D2 ALL
] Swap hamulców na Brembo S8
: 29 kwie 2012, 16:03
autor: arti
Pozbierałem już graty i powoli ogarniam temat.Jako że zaczynam od zacisków, mam pytanko do klubowiczy:gdzie kupić zestaw naprawczy do zacisków brembo..było kiedys coś na allegro ale się zmyło :roll:
: 29 kwie 2012, 16:41
autor: tomek87g
ASO
robisz na ori zwrotnicach od s8 ,czy na adapterach
: 29 kwie 2012, 16:46
autor: gtfan
Są dwa wyjścia:
Sprawdzone - ori zestaw z ASO, 4D0698471A, osłony przeciwpyłkowe, tłoczki, uszczelki tłoczków - 280zł/zacisk.
Niesprawdzone - zestaw Autofren Seinsa D4791 z BMW E38, taka sama średnica tłoczków 40/44mm, jednak nie sprawdzałem organoleptycznie czy pasują do zacisków S8 - osłony przeciwpyłkowe i uszczelki tłoczków - 70zł/zacisk.
: 29 kwie 2012, 21:36
autor: arti
tomek87g pisze:ASO
robisz na ori zwrotnicach od s8 ,czy na adapterach
Na ori zwrotnicach , ja mam staliwne z uszami a eskowe lżejsze bo alu.
Oryginalnie na przodzie mam te 8 klocków , zaciski zregenerowałem a pomimo tego nie jestem zadowolony z tych hamulców , z tąd ten swap.
Potem jeszcze na tył coś większego się wymyśli i na moje potrzeby to chyba starczy.
[ Dodano: 2012-04-29, 21:43 ]
gtfan pisze:Są dwa wyjścia:
Sprawdzone - ori zestaw z ASO, 4D0698471A, osłony przeciwpyłkowe, tłoczki, uszczelki tłoczków - 280zł/zacisk.
Niesprawdzone - zestaw Autofren Seinsa D4791 z BMW E38, taka sama średnica tłoczków 40/44mm, jednak nie sprawdzałem organoleptycznie czy pasują do zacisków S8 - osłony przeciwpyłkowe i uszczelki tłoczków - 70zł/zacisk.
Dzieki za podpowiedz , chyba rozkminię oba przypadki :-D
: 30 kwie 2012, 10:16
autor: krzychu22.p1i
tomek87g pisze:
robisz na ori zwrotnicach od s8 ,czy na adapterach
A do A8 po FL też tyczą się powyższe opcje? Zwrotnice od eSki kosztują, adaptery też ;-) Faktycznie jest duża różnica w hamowaniu?
: 30 kwie 2012, 13:20
autor: sebos17
krzychu22.p1i, tylko esy z fabrycznymi zaciskami brembo posiadały te alu zwornice, tak więc albo adaptery albo zwrotnice... różnica być powinna bo jak by nie patrzeć większa powierzchnia hamowania oraz mocniejsze zaciski.
: 30 kwie 2012, 16:13
autor: krzychu22.p1i
Dzięki za wyjaśnienie, kiedyś może taką operacje przeprowadzę bo póki co jest dobrze.
: 20 lip 2012, 21:08
autor: arti
Kilka zdjęć z zabiegu
KLIK
: 20 lip 2012, 21:20
autor: robertas
arti, no slicznie to zrobiles...jedyne czego brak to napisu Brembo
fajne te zaciski...ale i tarczki i klocki EBC niczego sobie...szacun za robote
: 19 mar 2014, 09:31
autor: kamilsxt
I sprawdził ktoś te reperaturki z Autofren D4791 pasują ?
: 19 mar 2014, 10:37
autor: gtfan
Ja sprawdziłem te części, wszystko pasuje bez problemu:
Tłoczki:
40mm FRENKIT P403202
44mm FRENKIT P443201
Gumki: FRENKIT 240027
Gumki z tłoczkami jako zestaw: FRENKIT 240919
: 19 mar 2014, 10:40
autor: kamilsxt
dzięki za info. Do zacisku BREMBO S8 345mm tarcza?
: 19 mar 2014, 11:19
autor: gtfan
Tak ;-)
: 19 mar 2014, 16:56
autor: Przemek21
I jak kolego zadowolony z swap hamulców na brembo s8
bo jak omie chodzi to org. brembo s8 to delikatna pomyłka ( u siebie też miałem wszystko EBC) z drugiej strony zależy jak się lata <niewiem>
: 19 mar 2014, 17:25
autor: gtfan
Tak, zadowolony jestem. W porównaniu do seryjnych zacisków z tarczą 314mm różnicę czuć, nie trzeba tak mocno na hamulec deptać, żeby auto stawało. Fakt, nie jest to wyczynowy zestaw, ale do mojej jazdy wystarcza.
W A8 niestety masa robi swoje, wyrzuciłbyś ze 300kg balastu z auta, to i z oryginalnego brembo byś był zadowolony ;-)