Strona 1 z 1

[D2 95 4.2PB ] Płukanie układu hamulcowego

: 22 sie 2012, 14:24
autor: Judo
Ile wchodzi płynu do układu 4.2 D2 ABZ , tak aby przepłukać cały układ ??? Jaka jest różnica pomiędzy opcją wykonania tego zabiegu cisnieniowo a przez " pedałowanie " ? :mrgreen:

: 25 sie 2012, 14:16
autor: pioter

: 26 sie 2012, 10:06
autor: pb41ns
1 litr wystarcza w zupełności, ja u siebie wymieniałem płyn jak wyciągałem serwo i pompe

: 26 sie 2012, 11:15
autor: Judo
Dzieki za info panowie kupie w takim razie literka ferodo dot 5.1 , Pioter czytalem te posty wczesniej ale nikt nic nie pisze o sposobie odpowietrzania tzw ktory lepszy i dlaczego ...bo nie wiem czy szukac zakladu co robi metoda cisnieniowa czy moge oddac spokojnie furaka pedalowcom ;) nie obawiajac sie przy tym o zle zle odpowietrzony uklad...

: 26 sie 2012, 11:19
autor: pb41ns
ja u siebie zdałem sie na grawitacje, odkręciłem wszystkie odpowietrzniki i lałem płyn, tam gdzie leciało to zakręcałem, może i dziwnie ale zdało egzamin

: 26 sie 2012, 11:40
autor: pioter
Jak będziesz pilnować stanu poziomu płynu w zbiorniczku to można pedałować .

: 26 sie 2012, 11:51
autor: pb41ns
no dokładnie :lol:

: 26 sie 2012, 12:40
autor: Gość
Niedawno robilem wymiane i tradycyjne pedalowanie zdalo egzamin. Jednak moze byc koniecznosc poprawki po jakims dniu czy dwoch-u mnie wydawalo sie ze moga byc lepsze hamulce i mialem racje-po malej poprawce sa zylety :)

: 31 sie 2012, 16:28
autor: Judo
Panowie tak się teraz zastanawiam apropo tego płynu hamulcowego ..., upatrzyłem sobie Ferodo dot 5.1, jest on mieszalny z DOT 4 i ma bardzo wysoką temp wrzenia:

Płyn spełnia wszytkie obowiązujące w UE normy:



SAE J 1703

ISO 4925



Zawiera estry glikolu polialkylenowego oraz estry eterowe.



Mieszalny z płynami klasy DOT3 i DOT4

Nie mieszalny z płynami klasy DOT5

jednak mam pytanko czy nie jest niebezpieczna taka zmiana z DOT 4 ( bo ten jest przewidziany do mojego auta ) na DOT 5.1 dla przewodów hamulcowych( nie mam w oplocie ) , gumowych elementów etc???

: 03 wrz 2012, 09:39
autor: Lewian
Zastosuj ATE SL6, wystarczy w zupełności ;)


Pozdrawiam

: 03 wrz 2012, 13:14
autor: Masa
Judo, Ja mam taki płyn jak piszesz jezdze juz ponad 4 miechy i nie widze zeby cos sie działo oprócz lepszych hamulców po wymianie podczas hamowania na suchym ABS sie włączy a wczesniej nie było takiej opcji

: 03 wrz 2012, 18:24
autor: Judo
Andrzej kiedy macie dostawę , jutro czy w środę ,bo zapomniałem... ??
tj 314 x 30 przód gładkie .
Pzdr

Ps Rafał napisałem do ferodo racing i to co mi odesłali:

Niestety DOT 5.1 rozpuszcza gumowe przewody. Trzeba by wymienić na przewody w oplocie. Kosz ot 450pln. :shock:


Dowiedz się dokładnie , bo to może pachnąć przykrą niespodzianką na szosie... oby się mylił...

Dlatego jednak kupie ATE SL6 :roll:

: 03 wrz 2012, 19:14
autor: Lewian
Andrzej kiedy macie dostawę , jutro czy w środę ,bo zapomniałem... ??
tj 314 x 30 przód gładkie .
Pzdr
Dostawa w środę, spodziewamy się w niej tarcz o których mówisz ;)


Pozdrawiam