Strona 1 z 1

[D2 02 4.2PB ] Ręczny nie odbija

: 28 gru 2012, 14:51
autor: daniell-gda
od wymiany klocków ręczny hamulec nie odbija , grzeje się , po kilku krotnym zaciągnięciu hamulec odbije , zauważyłem że wewnątrz tłoczka w części tłoczka jest gwint uszkodzony przy końcu pewnie to jest przyczyną nie odbijania hamulca , teraz nie wiem jak się za to zabrać gdzie ja ten gwint mogę dostać , czy go się wymienia razem z tłoczkiem ?? wielkość zacisku tylnego 43 mm

: 28 gru 2012, 18:18
autor: uszek
ja mialem podobnie wymienilem zacisk, okazalo sie ze trzeba lekko skrecic tloczek bo jak sie to robi tymi przyrzadami do wciskania to on sie blokuje. Od tamtej pory spokoj mimo ze wymienilem zacisk

ręczny

: 28 gru 2012, 18:54
autor: JIMM
Ratuje ciebie kolego tylko kontrola linki...czyli czy chodzi lekko...potem czyszczenie i smarowanie tłoczków wraz z trzpieniem wyciskającym tłoczek potem założenie nowych uszczelnień i odpowietrzenie nowego płynu.
ta strona ci pomoże trochę.
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... rakes.html

: 28 gru 2012, 21:48
autor: daniell-gda
linka jest mocno napięta ręczny łapie już na 2 ząbku

[ Dodano: 2012-12-28, 22:00 ]
uszek, lekko skręcić tłoczek chodzi ci o wciskanie tłoczka o końcową fazę ?? ?? lekko to się nie dało

: 29 gru 2012, 10:34
autor: uszek
No w koncowa faze, tez mi sie nie dalo lekko ale wystarczy go delikatnie odkrecic i znow wkrecac sam sie luzuje, wlasnie dlatego mi nie odbijal reczny. Dzieki temu mam zacisk na zapas z prawej strony. Generalnie to on mi sie lepiej skrecal w szczypcach niz tymi badziewiami do wciskania tloczkow

: 29 gru 2012, 14:49
autor: daniell-gda
może spróbuje go odkręcić i wkręcić lekko

: 29 gru 2012, 22:56
autor: szeryfisch
Najpewniej uwalony zacisk tylni, a raczej jego czesc od recznego. Popatrz na dzwignie do ktorej jest zamocowana linka, dzwignia powinna odbijac jednoczesnie ciagnac linke.

: 30 gru 2012, 01:01
autor: daniell-gda
dźwignia ładnie pracuje , odbija kłopot jest z gwintem wytłoczonym w tłoczku

: 30 gru 2012, 11:05
autor: uszek
Sprobuj tak jak CI mowie wkrecac i wykrecac jak tylko bedziesz czul opor przy wkrecaniu i tak az do konca sie wkreci

: 30 gru 2012, 12:55
autor: JIMM
Kolego daniell-gda, po co kombinujesz?
Odkręć cały zacisk od samochodu i wkręć w imadło , rozbierz całość , zakup sobie to:
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zaci ... 19783.html
nasmaruj smarem ATE , poskładaj (rysunek i linka wcześniej ci zapodałem) , odpowietrz i śmigaj dalej :mrgreen:

[ Dodano: 2012-12-30, 13:18 ]
daniell-gda pisze:kłopot jest z gwintem wytłoczonym w tłoczku
o jakim ty gwincie piszesz?

: 30 gru 2012, 13:20
autor: krzychu22.p1i
JIMM, ale daniell-gda będzie miał tłoczek 43mm. Z resztą sam tak napisał. Kiedyś do siebie kupiłem zestaw pod 38mm, wykręciłem tłoczek a tam 43mm :-o W intercarsie znajdzie zestaw pod 43mm.

PS. jeśli ktoś chce zestaw naprawczy zacisku tylnego nówkę nie używany Autofren 38mm lukasa to inf na priv.

: 30 gru 2012, 18:16
autor: daniell-gda
w każdej 4.2 jest tłoczek 43 mm , najlepszym wyjściem będzie wymiana na dobrą używkę , w starym zacisku przy wymianie klocków tłoczek uszkodził uszczelkę(oring) przez to ze gwint był uszkodzony a tłoczek maksymalnie wysunięty ,oring wymieniłem

: 30 gru 2012, 19:07
autor: adrian949
Kolego jak chcesz ja mam zaciski z polifta, 100zł z wysyłką!